شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

بیماران HIV باید درمان را فوری شروع کنند

سازمان جهانی بهداشت در اصول راهنمایش برای مواجهه با HIV تجدیدنظر کرده است و بر اساس راهنمای جدید کسی که ازلحاظ دچار بودن به ویروس HIV مثبت شده است، باید به فوریت درمان شود.
به گزارش آسوشیتدپرس این اصول راهنما با آنچه قبلاً در بسیاری از کشورهای پیشرفته توصیه شده است، مطابقت دارد.

بیماران HIV باید درمان را فوری شروع کنند

 

سازمان جهانی بهداشت در اصول راهنمایش برای مواجهه با HIV تجدیدنظر کرده است و بر اساس راهنمای جدید کسی که ازلحاظ دچار بودن به ویروس ‌HIV مثبت شده است، باید به فوریت درمان شود.

به گزارش آسوشیتدپرس این اصول راهنما با آنچه قبلاً در بسیاری از کشورهای پیشرفته توصیه شده است، مطابقت دارد.

این سازمان وابسته به ملل متحد قبلاً گفته بود پزشکان برای درمان افراد مثبت‌شده از لحاظ آزمایش HIV منتظر بمانند تا علائم ضعیف شدن دستگاه ایمنی بروز کند. اما سازمان جهانی بهداشت در بیانیه‌اش در روز چهارشنبه ۳۰ سپتامبر (8 مهر) اعلام کرد توصیه‌های جدید بر اساس کارآزمایی‌های اخیر هستند که نشان داده‌اند، درمان زودرس، «افراد دچار HIV را زنده‌تر وسالم‌تر نگه می‌دارد و خطر انتقال ویروس را کاهش می‌دهد».

این اصول راهنمای جدید به معنای آن است که ۳۷ میلیون نفر از افراد دچار HIV در سراسر جهان باید درمان فوری دریافت کنند؛چشم‌اندازی که ممکن است برای کشورهای فقیر غیرواقعگرایانه باشد، چرا که در این کشورها بسیاری از بیماران هنوز نمی‌توانند دارو دریافت کنند. سال گذشته، فقط ۱۵ میلیون نفر از مبتلایان به HIV در سراسر جهان دارو دریافت کردند.

سازمان جهانی بهداشت می‌گوید، بیمارانی که حالشان از همه ناخوش‌تر است و افرادی که در معرض خطر بالای عفونت هستند، نیز باید درمان پیشگیرانه دریافت کنند.

با اینکه سایر کارشناسان نیز اصول راهنمای جدید را توصیه می‌کنند، آنان نیز هشدار دادند که عملی کردن این توصیه‌های جدید نیاز به تزریق مقادیر زیادی نقدینگی و بازبینی راهبردهای فعلی دارد.

A1/11.7.94

۱۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495