شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

رضایتمندی کارکنان به رضایتمندی همه ذینفعان منجر می‌شود

رضایتمندی کارکنان به رضایتمندی همه ذینفعان منجر می‌شود
کارکنان به عنوان سرمایه انسانی، یکی از ذینفعان یک شرکت محسوب می‌شوند که در صورت رضایتمندی از کار خود، رضایتمندی همه را تامین می‌کنند

 دکتر محمدرضا مرادی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پخش رازی گفت: درصورتی که کارکنان یک سازمان از کار خود رضایت و انگیزه کاری بالایی داشته باشند، می‌توانند رضایتمندی همه ذیفنعان یک شرکت را به دست آورند

 

به گزارش روابط عمومی شرکت پخش رازی، دکتر مرادی در  جلسه با کارکنان معاونت سرمایه انسانی، با بیان مطلب فوق، تاکید کرد: این معاونت ، وظیفه بسیار سنگینی را در جهت افزایش رضایمتندی و ایجاد انگیزش در بین کارکنان شرکت بر عهده دارند.

 وی افزود: شرکت پخش رازی با ذینفعان متعددی سروکار دارد.از یک سو این شرکت یکی از مهمترین تامین کننده نیازهای دارویی جامعه است و از سوی دیگر با بیش از 14 هزار داروخانه، 100 شرکت دارویی تامین کننده و همچنین سهامداران در ارتباط است و تلاش می کند رضایتمندی را از عملکرد خود در همه این ذینفعان افزایش دهد. بنابراین این وظیفه معاونت سرمایه انسانی است که با ایجاد سازوکارهای مناسب، فضا و شرایط کاری را به گونه ای تنظیم کند تا کارکنان همیشه در اوج باشند و وظایف خود را به بهترین وجه ممکن انجام دهند.

مدیرعامل پخش‌رازی همچنین با بیان اینکه فضای کسب و کار در سالهای اخیر رقابتی شده است تاکید کرد: برای دستیابی به رتبه برتر در  صنعت پخش دارو، تنها در صورتی امکان پذیر است که کارکنان شرکت همیشه در اوج بوده و از انگیزه و نشاط لازم برای فعالیت برخوردار باشند.

 در این نشست، سرپرست معاونت سرمایه انسانی نیز با تبریک حسن انتخاب دکتر مرادی به عنوان مدیرعامل شرکت پخش‌رازی گفت: شعار ما در معاونت سرمایه انسانی این است که ما توقف ناپذیریم. حوزه فعالیت این معاونت بسیار گسترده است و همکاران در تلاشند تا در جذب و گزینش نیروی انسانی حرفه ای، کارآمد و متعهد به بهترین نحو ممکن عمل کنند.

همچنین در این جلسه، تعدادی از مدیران و کارکنان معاونت سرمایه انسانی نیز نظرات و پیشنهادات خود را با مدیرعامل شرکت در میان گذاشتند.

۳۰ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۰۹
Loading

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495