شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر
هفتمین نمایشگاه ایران فارما

حضور شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو در هفتمین نمایشگاه ایران فارما

حضور شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو در هفتمین نمایشگاه ایران فارما
بزرگترین رویداد صنعت دارو با حضور شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو و شرکت های گروه از روز دوشنبه ۱۸مهرماه ۱۴۰۱ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار گردید و در روز ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ به کار خود پایان داد.

شرکت سرمایه گذاری شفادارو به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ های دارویی کشور با حداحثر ظرفیت و به همراه شرکت های زیر مجموعه به ویژه شرکت معظم پخش رازی حضور فعالی در هفتمین دوره از نمایشگاه ایران فارما داشته است. شرکت های مختلف هلدینگ در این نمایشگاه، آخرین تولیدات، توانمندی ها و خدمات خود را در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار دادند و نشست های منظم تخصصی با هیئت های داخلی و خارجی برگزار نمودند.

لازم به ذکر است در ایام برگزاری نمایشگاه جناب دکتر کاظم پور مدیریت محترم عامل شرکت سرمایه گذاری شفادارو به همراه مدیران عامل شرکت های گروه و معاونینشان حضور پررنگی داشتند و در حضور ایشان میهمانان و بازدیدکنندگان زیادی از جمله آقایان دکتر فروزان‌مهر مدیریت محترم عامل شرکت طرح توسعه آینده پویا و دکتر احمدیان قائم مقام مدیرعامل و معاون امور مالی، اداری و پشتیبانی شرکت طرح توسعه آینده پویااز غرفه شرکت سرمایه گذاری شفا دارو بازدید نموده و نشست صمیمانه ای با مدیران هلدینگ و شرت ها برگزار نمودند. 

۲۳ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۳۰
Loading

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495