شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر
مدیرعامل شرکت پخش رازی

با تمام قوا در توزیع سریع دارو در حال فعالیت هستیم.

با تمام قوا در توزیع سریع دارو در حال فعالیت هستیم.
مدیرعامل شرکت پخش رازی گفت: همکاران ما در سراسر کشور با تمام قوا در توزیع و پخش سریع دارو به مراکز درمانی و داروخانه ها در حال فعالیت هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پخش رازی؛ در گردهمایی مدیران عامل شرکت های گروه شفادارو که در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد مدیرعامل شرکت پخش رازی ضمن بیان درصد میزان فروش محصولات دارویی شرکت های گروه، از چرخه گسترده توزیع و پخش سریع دارو توسط مراکز پخش استانی شرکت رازی سخن گفت و تأکید کرد: همکاران ما با تمام قوا در توزیع و پخش به موقع دارو به مراکز درمانی و داروخانه ها در حال فعالیت هستند. دکتر کاظم پور همچنین خواستار همکاری بیش از پیش شرکت های گروه در تکمیل سبد دارویی شد و گفت: اگر داروهای مورد نیاز مردم به موقع در سبد دارویی شرکت قرار گیرد میزان فروش محصولات گروه افزایش و رفع کمبودها در حوزه دارو برطرف خواهد شد.

۱۵ آذر ۱۴۰۰ ۰۷:۲۱
روابط عمومی |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495