شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه ایران فارما 2019

برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه ایران فارما 2019
​مراسم افتتاحیه نمایشگاه ایران فارما امسال با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر شانه ساز رییس سازمان غذا و دارو و متخصصان و حیات آفرینان حوزه سلامت در مصلی تهران برگزار شد.

 

 

مراسم افتتاحیه نمایشگاه ایران فارما امسال با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر شانه ساز رییس سازمان غذا و دارو و متخصصان و حیات آفرینان حوزه سلامت در مصلی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شفادارو: دکتر سورنا ستاری در مراسم گشایش این نمایشگاه گفت: 

ارزش تولیدات دارویی ما در بیو فناوری بسیار بالاست و حدود پنجاه درصد صادرات دانش بنیان ما در این بخش است. وی افزود: ما در بخش غذا و زنجیره تامین آن مثل مواد اولیه، واکسن، تجهیزات و غیره هنوز وابستگی زیادی داریم.

 دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: اصلاح اقتصاد دارویی کشور در دستور کار قرار گرفته است و حمایت از تولید داخل اصلی ترین سیاست وزارت بهداشت است. وی تصریح کرد: به رغم تحریم‌های ظالمانه با کمک تولیدکنندگان داخلی امروز در تهیه مواد اولیه دارویی و داروهای مورد نیاز بیماران مشکل عمده وجود ندارد. ایشان ضمن تاکید بر هموارسازی نظام بروکراتیک در ثبت و تولید اقلام دارویی گفت: پاسخ به هیچ پرونده‌ای در وزارت بهداشت نباید بیشتر از یک هفته طول بکشد. دکتر نمکی تقویت بخش تحقیق و توسعه تولید کنندگان دارو را اساسی تلقی کرد و گفت: با تکیه بر مبانی دانشی و ارتقاء قدرت و صلابت شرکت های دانش بنیان می‌توان تحول خوبی در نظام سلامت کشور ایجاد کرد. وی در ادامه ایران را سرزمین فرصت های طلایی در عرصه غذا و دارو برشمرد.

 

۲ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۳۳
Loading

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495