شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

اولین جلسه شورای فرهنگی در معاونت غذا و دارو

اولین جلسه شورای فرهنگی در معاونت غذا و دارو
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: جلسه‌ای باهدف گزارش عملکرد فرهنگی یک سال اخیر در معاونت غذا و دارو برگزار شد

،از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران: اولین جلسه شورای فرهنگی با حضور دکتر منان حاجی محمودی، دکتر ابوالفضل نجاریان، نماینده معاونت فرهنگی دانشگاه و رابطین فرهنگی ساختمان شماره 2 دانشگاه علوم پزشکی تهران در محل سالن شورای معاونت غذا و دارو در تاریخ 18 فروردین 95 برگزار شد.
در این جلسه دکتر منان حاجی محمودی ضمن تبریک سال نو سالی همراه با سلامتی و عاقبت‌به‌خیری برای همه فعالان در عرصه فرهنگی را  آرزو نمودند .
دکتر ابوالفضل نجاریان مسئول روابط عمومی و مشاور اجرایی طی گزارشی عملکرد یک‌ساله معاونت را به شرح ذیل اعلام نمود و گفت:تعامل با فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص نظارت بر مکمل‌های وارداتی قاچاق و عرضه آن‌ها در باشگاه‌های بدن‌سازی ،شرکت فعال در کارگروه ارشاد به‌منظور مقابله با تبلیغات ماهواره‌ای و سایت های  غیرمجاز در خصوص اقلام سلامت‌محور،تعامل با شبکه‌های بهداشتی در خصوص آشنایی با اقلام سلامت‌محور و آموزش به رابطین بهداشتی،تنظیم تفاهم‌نامه همکاری با عطاری‌ها به‌منظور برگزاری کارگاه‌های آموزشی علمی و عملی واحدهای عطاری بر اساس مبانی طب ایرانی پزشکی جدید باهدف ارتقای سطح آگاهی و سامان‌دهی کیفیت عرصه خدمات عطاران برای نخستین بار در کشور،توزیع بروشورهای آموزشی در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی درزمینه تأمین و حفظ سلامت در سفرهای نوروزی در مبادی ورودی تهران،همکاری با کانون خیرین سلامت و حامیان دانشگاه،استقرار غرفه و حضور فعال در ایام ا... دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن و تهیه و توزیع 50000 بروشور آموزشی در مورد اقلام سلامت‌محور،تعامل با شبکه رادیویی سلامت در مناسبت‌های مختلف مثل هفته سلامت و روز جهانی غذا و...
در پایان جلسه مریم باقری کارشناس فرهنگی و نماینده فرهنگی ضمن تقدیر از فعالیت های فرهنگی معاونت غذا و دارو و ساختمان شماره 2 در خصوص رفع موانع و چالش های پیش روی فعالیت های فرهنگی و تامین بودجه در سال 1395 توضیحات مبسوطی ارائه دادند و مقرر گردید در راستای 5 برنامه راهبردی ابلاغی از معاونت فرهنگی دانشگاه ساختمان شماره 2 و معاونت غذا و دارو برنامه خود را تدوین و ارسال نماید.

N372/1394/1/22

۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ۰۸:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495