شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

فعالیت مشترک محققان ایران و آلمان در مرکز بین المللی علوم و فناوری های پزشکی

فعالیت مشترک محققان ایران و آلمان در مرکز بین المللی علوم و فناوری های پزشکی
پروفسور مجید سمیعی برترین جراح مغز و اعصاب جهان گفت: در مرکز بین المللی علوم و فناوری های پزشکی که روند احداث آن در تهران آغاز شده است، محققان ایرانی و آلمانی به صورت مشترک فعالیت خواهند داشت.

به گزارشی از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، وی در نشست مشترکی با رئیس این سازمان به منظور پیگیری مذاکرات تأسیس مرکز بین المللی علوم و فناوری های پزشکی، اظهار کرد: ساختار این مرکز طی سال اول شکل می گیرد و در سال های بعد با تأسیس گروه های مرتبط، نزدیک به یک هزار محقق در ایران و آلمان به طور مشترک فعالیت خواهند داشت.
سمیعی که در سال 2014 میلادی از سوی آکادمی جهانی جراحان مغز و اعصاب، برترین جراح مغز جهان لقب گرفته است، در مورد مرکز بین المللی علوم و فناوری های پزشکی گفت:
این مرکز به لحاظ اهمیت و اولویت یکی از سرمایه گذاری های بزرگی است که در کنار مرکز پزشکی مغز و اعصاب می تواند فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی مهمی را انجام دهد.
به گفته وی، فعالیت های علمی و تحقیقاتی که در مرکز بین المللی علوم و فناوری های پزشکی انجام خواهد شد، کاملا در مرزهای دانش قرار دارد.
در این دیدار همچنین معاون توسعه فناوری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران گزارشی از فعالیت های پژوهشی و حمایتی این سازمان ارائه کرد.
دکتر عبدالرضا صمیمی در بخش معرفی فعالیت های سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران به فعالیت های حمایتی این مرکز از جمله شرح عملکرد مرکز رشد واحدهای فناور، برگزاری جشنواره های بین المللی و جوان خوارزمی، انتشار مجلات معتبر علمی و پژوهشی و در بخش فعالیت های پژوهشی به طرح های تأثیرگذار پژوهشی و فناوری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در گذشته، حال و برنامه های اولویت دار سازمان در آینده اشاره داشت.
تفاهم نامه ایجاد مرکز بین المللی علوم و فناوری های نوین پزشکی در مهرماه امسال به امضای پروفسور مجید سمیعی رئیس موسسه علوم اعصاب هانوفر آلمان، دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر فتح اله مضطرزاده رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران رسید.

N281/1394/12/
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495