شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

فرهنگ‌سازی سلامت و ارتقای امنیت مواد غذایی با نگاه عملیاتی

فرهنگ‌سازی سلامت و ارتقای امنیت مواد غذایی با نگاه عملیاتی
معاون غذا و داروی آذربایجان غربی، گفت:فرهنگ‌سازی سلامت و ارتقای امنیت مواد غذایی با نگاه عملیاتی هدف گذاری ش

معاون غذا و داروی آذربایجان غربی؛

فرهنگ‌سازی سلامت و ارتقای امنیت مواد غذایی با نگاه عملیاتی

معاون غذا و داروی آذربایجان غربی، گفت:فرهنگ‌سازی سلامت و ارتقای امنیت مواد غذایی با نگاه عملیاتی هدف گذاری شد.

 

به گزارش ایفدونا - Ifdona ، به نقل از روابط عمومی آذربایجان غربی، 

دکتر حسن ملکی‌نژاد معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی در جلسه تدوین برنامه عملیاتی حوزه غذا و دارو در سال 1395، پس از طرح اهداف راهبردی کلی و کمی، بحث و تبادل نظر حاضرین در جلسه و تشریح اهداف کلی در حوزه‌های غذا و دارو این مطلب را عنوان کرد و گفت: برنامه عملیاتی سال آتی با نگاه عملیاتی هدف‌گذاری شده است و اهداف برنامه عملیاتی حوزه دارو و مواد غذایی استان با توجه بیش از پیش به ارتقای سطح علمی و کیفیت خدمات در حوزه غذا و داروی استان تدوین گردیده است.

دکتر ملکی‌نژاد گفت: تامین دارو، لوازم و تجهیزات مصرفی مورد نیاز بیماران، فرهنگ‌سازی سلامت و ارتقای امنیت مواد غذایی در این برنامه در اولویت می‌باشد.

گفتنی است این جلسه صبح امروز با حضور معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی، مدیرنظارت بر دارو و مواد مخدر، مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی،آرایشی و بهداشتی، مدیر آزمایشگاه کنترل غذا و دارو و سایر حوزه های اصلی معاونت در سالن شورای این معاونت برگزار شد.

N230/1394/12/8

 

۸ اسفند ۱۳۹۴ ۰۹:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495