شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

سازمان مستقل برای آمایش سرزمین باید تشکیل شود

سازمان مستقل برای آمایش سرزمین باید تشکیل شود
یک استاد دانشگاه گفت: برای اینکه رابطه ای بین آمایش با برنامه های دیگر کشور باشد، سازمان مستقل برای آمایش سرزمین می خواهیم.

دکترمحمدحسین شریف زادگان روز سه شنبه در کارگاه آمایش، محیط زیست و توازن منطقه ای در همایش تبیین برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و اولین برنامه اقتصاد مقاومتی (1399-1395) در سالن اجلاس سران افزود: برای آمایش سرزمین الزاماتی لازم است، که یکی از اینها انجام مانیتور به خاطر قطعیت بلندمدت این برنامه است و باید در این خصوص یک سازمان مستقل داشته باشیم.
وی گفت: گفته شده دربرنامه ششم توسعه مربوط به سازمان محیط زیست روابط آمایش سرزمینی را لحاظ کرده ایم، باید رابطه آمایش با دیگر برنامه های کشور وجود داشته باشد.
وی افزود: آمایش، لازمه برنامه ها و ویژگی بلند مدت است اما در برنامه ریزی منطقه از برنامه ریزی دو تا سه سال و تا بازده هفت سال وجود دارد.
وی ادامه داد: در سندی که به مجلس ارائه شده آمایش سرزمین برای برنامه استراتژیک بلندمدت است.
شریف زادگان یادآورشد: در آمایش سرزمینی، رد اکولوژیک ما نشان می دهد که ما بیش از توان سرزمین از آن بهره برداری کرده ایم، سدها توان 76 میلیارد مترمکعب ذخیره سازی دارند در صورتی که واقعیت نشان می دهد 46 میلیارد آب برای تنظیم سدهای کشور بیشتر نداریم، بیش از50 درصد عرصه سرزمین وارد تنش آبی شده است.
وی گفت: همچنین بیش از 80 درصد منابع تجدید شونده کشور را استفاده کرده ایم.
این کارگاه با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و برخی از مسوولان مربوط به برنامه ریزی برنامه ششم توسعه و اساتید دانشگاه برگزار شد.

N215/1394/12/5

 

۵ اسفند ۱۳۹۴ ۰۸:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495