شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر
مدیرعامل شرکت پخش رازی خبر داد

هدف‌گذاری فروش ۱۸ هزار میلیارد تومانی برای سال مالی پیش‌رو

هدف‌گذاری فروش ۱۸ هزار میلیارد تومانی برای سال مالی پیش‌رو
مدیرعامل پخش رازی گفت: با آسیب‌شناسی‌های به عمل آمده و همچنین با برنامه‌ریزی‌های مدون، فروش ۱۸ هزار میلیارد تومانی در سال مالی پیش‌رو برای پخش رازی پیش‌بینی شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت پخش رازی، دکتر محمدرضا مرادی در همایش سالانه فروش و بازرگانی شرکت پخش رازی با تشریح اقدامات، عملکرد، اهداف، برنامه‌ها و چالش‌های این شرکت اظهار داشت: در ۹ ماهه امسال بیش از 8 هزار میلیارد تومان فروش داشته‌ایم و تا پایان سال سعی خواهیم کرد به هدف ۱۲ هزار میلیارد تومان فروش دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: اما هدف فروش پخش رازی در سال مالی آینده ۱۸ هزار میلیارد تومان است که نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست تا این هدف مهم تحقق پیدا کند.

مدیرعامل شرکت پخش رازی با اشاره به چالش‌های پیش روی صنعت دارو کشور ادامه داد: موضوع نقدینگی، تسهیلات بانک‌ها، مشکلات وصول مطالبات از مراکز درمانی دولتی، نحوه قیمت‌گذاری دارو، تعدد رقبا و مشکلات متعدد داروخانه‌ها بخشی از چالش‌های صنعت دارو کشور است.

  وی با اشاره به بررسی ۱۰ شرکت برتر بازار جهانی و امریکا، تصریح کرد: مشاهده می‌شود در این لیست سه شرکت بزرگ که در زمینه توزیع دارویی نیز فعالیت می‌کنند، سرویس‌ها و خدمات متعددی را در طول زنجیره ارزش محصولات سلامت محور ارائه می‌نمایند. پس ما نیز می‌توانیم با برنامه‌ریزی درست و بهره‌گیری از امکانات و دانش روز و پتانسیل‌های موجود، پخش رازی را به جایگاه مناسب و برتر در اقتصاد کشور برسانیم.
۱۶ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495