شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

انبارهای مرکزی؛ قلب تپنده شرکت

انبارهای مرکزی؛ قلب تپنده شرکت
روزهای خوشی را برای پخش رازی رقم خواهیم زد

دهمین بازدید و نشست تخصصی مدیرعامل شرکت پخش رازی به انبار مرکزی این شرکت در جاده مخصوص تهران اختصاص یافت. دراین بازدید معاونان شرکت و نیز، مدیران و کارشناسان بازرگانی به همراه مدیرعامل ضمن بازدید از انبارها و آشنایی با کارکنان انبار مرکزی، در نشست تخصصی، رفع موانع و راهکارهای بهبود فرایند تهیه و توزیع اقلام دارویی را مورد بررسی قرار دادند.
انبار مرکزی قلب تپنده پخش رازی استدکتر محمدرضا مرادی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت پخش رازی در این دیدار، با تاکید بر اینکه انبار مرکزی، قلب تپنده هر شرکت پخش دارویی است، گفت: این شرکت، نیاز دارد به طور مستمر از تامین کنندگان کالا تهیه کند، طی فرایندهایی، آن را به مراکز توزیعی خود در سراسر کشور ارسال کند و اقلام ضایعاتی و برگشتی را نیز برگردانده و به شرکتهای تامین کننده عودت دهد. دقت، سرعت و کیفیت انجام این فرایند باعث می شود که کار و وظیفه انبار مرکزی دشوارتر و پیچیده تر باشد. وی با تقدیر از مدیریت وکارکنان انبارمرکزی پخش رازی اظهار داشت: استانداردهای شرکت پخش رازی از همه شرکتهای مشابه بالاتر است و با توجه به تجربه حضور خود در دیگر شرکتها می توان گفت که انبار مرکزی پخش رازی تقریبا به جز یک شرکت، از همه شرکتها بهتر است. در عین حال تلاش می کنیم با افزایش سودآوری نسبت به روزآمدسازی تجهیزات، بهینه سازی ابنیه و تاسیسات شرکت و همچنین افزایش خدمات رفاهی به کارکنان، اقدامات مناسبی را انجام دهیم.مدیرعامل پخش رازی درباره برنامه های آتی شرکت گفت: با افزایش سهم بازار، تبدیل دارایی های غیر مولد به مولد، احداث مراکز جدید، روزهای خوشی را خواهیم توانست برای شرکت رقم بزنیم و قطعا نتایج این این اقدامات به افزایش خدمات رفاهی کارکنان منجر خواهد شد.
سعی می کنیم بهترین خدمات را به شعب ارائه دهیمرضا مرادی مدیر انبارهای مرکزی پخش رازی نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فرایند کار گفت: سعی می کنیم بهترین خدمت را به 20 مرکز سراسر کشور ارائه دهیم.وی با تشکر از بهبود دستمزد کارکنان در دوره جدید مدیریت اظهار امیدواری کرد که این خدمات برای افزایش دریافتی کارکنان تداوم داشته باشد. مدیر انبارهای مرکزی پخش رازی، با تشریح وضعیت انبارها، ناوگان حمل و نقل و نیروی انسانی، برخی از نیازمندیهای انبارهای مرکزی را تشریح و درخواست کرد مدیریت شرکت در تامین آنها مساعدتهای لازم را به عمل آورد.
پرسش و پاسخدر پایان این نشست، جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان انبارهای مرکزی برگزار شد. در این جلسه، کارکنان پرسش ها و خواسته های خود را در خصوص دستمزد و مزایا، ایاب و ذهاب و حق ماموریت و موارد دیگر را بیان کردند و مقرر شد در خصوص برخی از خواسته‌های کارکنان به ویژه رانندگان اقدامات لازم به عمل آید.

۲۰ آذر ۱۴۰۲ ۱۷:۲۳
Loading

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495