شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

آلاینده های مواد غذایی مهمترین دلایل افزایش سرطان

دکترحسین رستگار، رییس مرکز آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا و دارو ( 7 مهر ) در مراسم افتتاحیه یازدهمین همایش کشوری مدیران آزمایشگاه‌های غذا و دارو کشور که در هتل کادوس رشت برگزار شد اظهار کرد: پیشرفت و ارتقاء دقیق و موثر آزمایش ها، افزایش ارتباط بین مدیران و مسئولان آزمایشگا ها به نظارت بستگی دارد.

دکترحسین رستگار، رییس مرکز آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا و دارو ( 7 مهر ) در مراسم افتتاحیه یازدهمین همایش کشوری مدیران آزمایشگاه‌های غذا و دارو کشور که در هتل کادوس رشت برگزار شد اظهار کرد: پیشرفت و ارتقاء دقیق و موثر آزمایش ها، افزایش ارتباط  بین مدیران و مسئولان آزمایشگا ها به نظارت بستگی دارد.

 

وی با بیان اینکه ارتباط نقش ارزنده ای در ارتقاء فعالیت های پزشکی دارد گفت: ارتباط روسا با یکدیگر و با معاونین باید ارتباط دو سویه بوده و این روند برای ارتقاء برنامه های عملیاتی پزشکی بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

 

رییس مرکز آزمایشگاههای مرجع کنترل غذا و دارو از اجرای طرح کلان آلایندهها و تقلبات مواد غذایی و آشامیدنی در کشور خبر داد و گفت: این طرح به صورت مشترک با سازمان غذا و دارو و مرکز همکاریهای فناوری ریاست جمهوری تدوین و اجرایی خواهد شد.

 

رستگار اذعان کرد: تخصیص بودجه به دانشگاهها براساس قدرت و توان دانشگاهها در تجهیز آزمایشگاههایشان  تعلق خواهد گرفت.

 

وی به برنامه های عملیاتی و استانی امسال اشاره کرد و افزود: آزمایشگاهها بخش مهمی از سیستمهای کنترل غذا و داروی کشوری هستند بدین سبب تدوین برنامههای اثرگذار برای ارتقای آزمایشگاهها از برنامه های ویژه مرکز آزمایشگاههای مرجع کنترل غذا و داروی کشور است.

 

ریس مرکز آزمایشگاههای مرجع کنترل غذا تصریح کرد: استقرار تستهای سریع در آزمایشگاهها و سطح عرضه در کشور از دیگر برنامه های این مرکز است.

 

رستگار تصریح کرد: با پیشرفت علم و فناوری در جهان در مقابل نیز تقلبات و آلاینده های غذایی نیز افزایش یافته است که بر اساس آزمایش های صورت گرفته بخشی از بالا رفتن آمار سرطان در کشور مربوط به آلاینده های و تقلبات مواد غذای و آشامیدنی است.

 

وی خاطر نشان کرد: راهاندازی آزمایشگاههای دارو در معاونتهای غذا و دارو از جمله دیگر برنامه های این مرکز است که براین اساس شاخصه های ایمنی غذایی و دارو مشخص خواهد شد.

 

رییس مرکز آزمایشگاههای مرجع کنترل غذا و دارو اظهار کرد: نظارت بر کارخانجات تولیدی از دیگر برنامه های این مرکز است که بر این اساس کارخانجات تولیدی ارزیابی و رتبه بندی خواهند شد.

​A6/8.7.94

۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495