شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

اجراء طرح ضربتی تشدید نظارت بر فرآیندهای تولید و توزیع محصولات پرمصرف ایام نوروز در معاونت غذا و دارو

اجراء طرح ضربتی تشدید نظارت بر فرآیندهای تولید و توزیع محصولات پرمصرف ایام نوروز در معاونت غذا و دارو
تشدید نظارت بر فرآیندهای تولید و توزیع محصولات پر مصرف ایام نوروز در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ، آغاز شد .

دکتر علی اصغر اسماعیل زاده با اشاره به تولید گسترده محصولات پر مصرف ایام نوروز،گفت: با توجه به فرآوری و تولید محصولات پر مصرف ایام نوروز مانند آجیل،خشکبار،شکلات،شیرینی و ... در اسفند ماه و گاهاً افزایش فعالیت واحدهای غیرمجاز و زیرزمینی در این ماه، طرح ضربتی تشدید نظارت بر فرآیند تولید و توزیع این محصولات در دستور کار مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو قرار گرفت.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو در خصوص اهداف اجرای این طرح خاطر نشان کرد: در راستای حفظ سلامت مصرف کنندگان و زائران حرم مطهر امام رضا (ع) که در این ایام به شهر مشهد عزیمت میکنند، طرح تشدید نظارت بر فرآیندهای تولید با تأکید بر فرآیند تولید این محصولات از اول اسفند ماه سال جاری آغاز و تا نیمه فروردین 1395 ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد:  تیم های بازرسی مدیریت نظارت بر مواد غذایی،آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو در سه شیفت کاری و در بازه های زمانی تعیین شده از مراکز تولید و توزیع مواد غذایی بازدید فنی و بهداشتی به عمل آورده و اقدامات قانونی در خصوص واحدهای متخلف و غیرمجاز انجام خواهد شد.

دکتر علی اصغر اسماعیل زاده در پایان افزود: کارگروه ساماندهی مواد غذایی با حضور مدیر سلامت محیط کار،جلسات متعددی را به منظور برنامه ریزی کنترل محصولات فوق در سطح عرضه تشکیل و مقرر گردید بازدیدهای مشترک کارشناسان نظارت بر موادغذایی،آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو و همچنین کارشناسان بهداشت محیط از انبارهای نگهداری مواد غذایی، آشامیدنی از اول اسفند ماه سال جاری انجام و اقدامات قانونی لازم در خصوص محصولات غیرمجاز و نامنطبق صورت گیرد.  N364/1394/12/19                                             

 

۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495