شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

تشدید نظارت بر خرید تجهیزات پزشکی خوزستان

تشدید نظارت بر خرید تجهیزات پزشکی خوزستان
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از تشدید نظارت بر خرید تجهیزات پزشکی خوزستان خبر داد.

 

به گزارش ایفدونا - Ifdona ،

به  نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دکتر حسین برزگر در حاشیه جلسه کمیسیون بررسی و پایش خرید تجهیزات پزشکی خوزستان که در معاونت غذا و داروی این دانشگاه برگزار شد، گفت: تجهیزات و ملزومات پزشکی اهمیت بسیاری در فرایند درمان دارند و نظارت بر این تجهیزات و ملزومات برای عرضه صحیح در مراکز عرضه به صورت مستمر در حال انجام است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: امیدواریم با حضور مستمر در این جلسات با هم افزایی و تبادل نظرات تخصصی از کلیه واحدهای مرتبط بتوانیم در اجرای هرچه دقیق تر قوانین و مقررات کوشا باشیم.

دکتر برزگر در ادامه از زحمات و تلاش های ارزنده رییس پیشین اداره تجهیزات پزشکی استان تقدیر کرد.



شاهین شهبازی رییس کمیسیون تجهیزات پزشکی خوزستان نیز در این جلسه گزارشی از روند انجام کارهای صورت گرفته را ارائه کرد.

وی افزود: در این جلسه اسناد خرید مربوط به تجهیزات پزشکی واحدهای تابعه دانشگاه و همچنین جمع آوری اطلاعات مربوط به خرید این تجهیزات از شبکه ها و واحدهای تابعه دانشگاه بررسی شد.

گفتنی است: این جلسه با حضور بیگدلی نماینده معاونت توسعه دانشگاه، خانم کهیاران نماینده معاونت درمان دانشگاه، سقاییان نماینده اداره بازرسی  و نمایندگان مرتبط از واحدهای متقاضی تشکیل شد.

 

N353/1394/12/19

۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495