شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

برگزاری چهارمین جلسه کمیته پیشگیری و مبارزه با "قاچاق فراورده های سلامت محور

برگزاری چهارمین جلسه کمیته پیشگیری و مبارزه با "قاچاق فراورده های سلامت محور
چهارمین جلسه کمیته پیشگیری و مبارزه با قاچاق فراورده های سلامت محور استان سمنان به همت معاونت غذا دارو دانشگاه و با حضور معاون غذا و دارو ، جانشین دبیر و مسئول دبیرخانه کمسیون قاچاق کالا و ارز استانداری و سایر اعضاء در محل سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو دانشگاه برگزار شد.

از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی سمنان،چهارمین جلسه کمیته پیشگیری و مبارزه با قاچاق فراورده های سلامت محور استان سمنان به همت معاونت غذا دارو دانشگاه و با حضور معاون غذا و دارو ، جانشین دبیر و مسئول دبیرخانه کمسیون قاچاق کالا و ارز استانداری و سایر اعضاء در محل سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه دکتر زینعلی ضمن تشکر و قدردانی از کلیه اعضای کمیته در خصوص مشارکت فعال در پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور در استان سمنان، عنوان داشت: تشدید بازدید های هدفمند از مراکز عرضه فراورده های سلامت محور در پایان سال جاری می بایست در دستور کار کارگروه قرار بگیرید و کلیه اعضا گزارشات خود را در این ایام به به ویژه در ایام نوروز به طور مستمر به این معاونت ارائه نمایند .

دکتر زینعلی ابراز امیدواری کرد: با همکاری و هماهنگی کلیه اعضا بتوان گامی موثر در جلوگیری از ورود فراورده های قاچاق به این استان انجام داد.

در ادامه آقای هاشمی جانشین دبیر و رئیس دبیر خانه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا وارز استان سمنان ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات به عمل آمده، عنوان نمود: بحمد الله فعالیتهای انجام شده توسط معاونت غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی سمنان  و کمیته پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور مورد ارزیابی قرار گرفته و توانسته اقدامات موفق و قابل تحسینی را در سال جاری  انجام دهد .  

وی عنوان نمود: هرچه آگاهی و دانش مردم در زمینه مضرات اقلام سلامت محور قاچاق بیشتر شود ثمره و نتیجه آن نیز بیشتر خواهد بود. لذا می بایست از مشارکت های مردمی به صورت محسوس در اهداف مبارزه با قاچاق استفاده کرد و یکی  از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده از پتانسیل های مردمی است .  

هاشمی خاطر نشان کرد: مردم می بایست اطلاع بیشتری از اقدامات بعمل آمده در خصوص مبارزه با قاچاق پیدا کنند و با فرهنگ سازی و کیفی سازی کالا های ایرانی رقبت بیشری در زمینه خرید کالاهای ایرانی و به طور خاص کالاهای سلامت محور پیدا نماید

در ادامه مهندس فامیلی مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و آرایشی ضمن پیگیری مصوبات جلسه قبل و ارائه گزارش اقدامات انجام شده  توسط اعضای کمیته در سال جاری ، طرح نامه های واصله از کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا وارز استان و ارائه برنامه های اعضای کمیته جهت پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت  محوردر ایام پایانی سال مورد بررسی قرار دادند . 

N342/1394/12/18

 

۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ۰۹:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495