شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

نهمین نشست کارگروه ساماندهی موادغذایی

نهمین نشست کارگروه ساماندهی موادغذایی
نهمین نشست کارگروه ساماندهی مواد غذایی با حضور معاون بهداشتی ، معاون غذا و دارو و مدیران و کارشناسان هر دو معاونت درمحل معاونت غذا و دارو برگزار شد.

به گزارش ایفدونا - Ifdona ،به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد،نهمین جلسه کارگروه ساماندهی مواد غذایی با حضور معاون بهداشتی،مدیر بهداشت محیط و حرفه ای و کارشناسان مربوطه،معاون غذا و دارو و مدیران و کارشناسان حوزه معاونت غذا و دارو در محل دفتر معاونت غذا و دارو برگزار شد.

در ابتدای جلسه ، معاون غذا و دارو ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور معاون بهداشتی،مدیران و کارشناسان هر دو معاونت ،هدف تشکیل کارگروه ساماندهی مواد غذایی را ، همکاری خوب دو معاونت جهت ارائه سرویس بهتر در راستای سلامتی و حفظ کرامت مردم عنوان کرد.

مدیر نظارت بر موادغذایی،آرایشی و بهداشتی در خصوص اخذ گواهی دوره بهداشت عمومی گفت : نظر به اینکه واحدهای صنفی دوره های آموزشی بهداشت عمومی را می گذرانند ولی در کارخانجات تولید مواد غذایی،آرایشی و بهداشتی این مقوله انجام نمی شود ،طبق آیین نامه و قوانین مربوط به تولیدکنندگان مواد غذایی ، مقرر گردید کلیه افرادی که مستقیم با تولید مواد غذایی،آرایشی و بهداشتی در ارتباط هستند باید آموزشهای لازم را دیده و موظف به اخذ گواهی دوره بهداشت عمومی می باشند.

دکتر علی اصغر اسماعیل زاده با اشاره به ساماندهی مراکز عرضه مواد غذایی، یادآور شد: نظر به تدوین آیین نامه ساماندهی مراکز پخش بزرگ توسط وزارت بهداشت و درمان ، کارشناسان حوزه غذا معاونت غذا و دارو، کلیه مراجعان را جهت اخذ مجوزهای لازم به معاونت بهداشتی هدایت نمایند.

در پایان نهمین نشست کارگروه ساماندهی موادغذایی، دکتر صابری در خصوص افزایش دامنه نظارت بر واحدهای تولیدی وارتقاء سطح بهداشتی این واحدها خاطر نشان کرد: به منظور افزایش دامنه نظارت بر واحدهای تولیدی وارتقاء سطح بهداشتی آنها پس از برگزاری دوره آموزشی تخصصی جهت تعدادی از کارشناسان مجرب  بهداشت محیط ،بعضی از فعالیت های حوزه مدیریت نظارت بر مواد غذایی از قبیل بررسی حضور مسئول فنی ، فعال بودن آزمایشگاه کنترل کیفی واحدهای تولیدی ، شرایط بهداشتی سالن تولید و انبارها و... به کارشناسان بهداشت محیط در مراکز بهداشتی سپرده شود وسایر کنترلها و نظارتهای تخصصی توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو اعمال گردد.  

N334/1394/12/17

۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ۱۰:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495