شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

جلسه تدوین سند استانی کنترل و پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر

جلسه تدوین سند استانی کنترل و پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر
مسئول کمیته برنامه‌ریزی و بهبود کیفیت معاونت غذا و داروی اهواز از تدوین سند استانی کنترل و پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر در این معاونت خبر داد.

به گزارش ایفدونا - Ifdona ، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی اهواز، دکتر 

ژانت سلیمانی در حاشیه جلسه تدوین سند استانی کنترل و پیشگیری بیماری‌های غیرواگیر که با حضور دکتر حسین برزگر معاون غذا و داروی این معاونت برگزار شد، اظهار کرد: با پیشرفت علم و تکنولوژی الگوی بیماری‌ها از بیمارهای واگیر به بیماری‌های غیرواگیر به ویژه بیماری‌های قلبی عروقی، سرطان، تنفسی و دیابت که سهم عمده‌ای از بار بیماری‌ها را به خود اختصاص می‌دهد، تغییر یافته است.

وی با بیان اینکه به همین منظور بهترین برنامه‌ریزی مدنظر قرار دادن شعار پیشگیری بهتر از درمان است، گفت: در دومین جلسه کارگروه دارو و صنایع غذایی هدف ملی سند کنترل و پیشگیری بیماری‌های غیرواگیر با عنوان 10 درصد کاهش نسبی سوءمصرف الکل مورد بررسی قرار گرفت.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کارخانجات استان خوزستان تنها تولیدکننده الکل کشور هستند، علاوه بر برنامه‌های پیش‌بینی شده در سند ملی نظیر افزایش سطح سواد جامعه، ایجاد مراکز ترک الکل و غیره، کنترل و نظارت بر تولید الکل می‌تواند از اهمیت بسزایی در برنامه‌های سند ملی استان برخوردار باشد که علاوه بر تقویت نیروی انسانی در راستای افزایش نظارت، بهره‌برداری از پتانسیل‌های فناوری اطلاعات IT نقش تعیین کننده‌ای دارد.

N312/1394/12/16
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ۱۰:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495