شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

نشست ستاد توزیع دارو استان کرمانشاه

نشست ستاد توزیع دارو استان کرمانشاه
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: دارو یک کالای حیاطی و استراتژیک است، نباید با دید فروشندگی و دلالی به آن نگریست

معاونت غذا و دارو کرمانشاه برگزار کرد:

نشست ستاد توزیع دارو استان کرمانشاه

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: دارو یک کالای حیاطی و استراتژیک است، نباید با دید فروشندگی و دلالی به آن نگریست.

به گزارش ایفدونا - Ifdona ، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو کرمانشاه:

دکتر امید عبدی در ابتدای نشست ستاد توزیع دارو کرمانشاه که در روز چهارشنبه 5 اسفند 94 برگزار شد ضمن ابراز امیدواری برای برگزاری انتخاباتی پرشور در هفتم اسفند گفت: انتخابات بهترین فرصت برای تغییر جامعه و رفع کاستی های کشور است.

وی با بیان این مطلب که معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با طرح خرید نیمه متمرکزدارو فرصت برابری را برای شرکت های دارویی فراهم کرده است گفت:هدف ما ایجاد بستری مناسب و برابر برای تمامی شرکت های دارویی است چرا که پیش از این شاهد برخی ناعدالتی ها در این حیطه بودیم.

وی با طرح این مطلب که چرا ما ستاد دارویی تشکیل داده ایم گفت: ما یکسری انتظارات از مدیران شرکت های دارو و داروخانه ها داریم و آنها نیز به طبع انتظارات و توقعاتی از ما دارند. همچنین دغدغه های مشترکی داریم و آن تامین به موقع وصحیح دارو برای بیماران است. لذا ما با جمع شدن این جلسات می توانیم تعاملی دوسویه ایجاد کنیم.

وی با اشاره به این که دارو یک کالای حیاطی و استراتژیک است گفت: نمی شود به مقوله دارو با نگاه فروشندگی و دلالی نگریست.ما انتظار داریم کسانی که در این حوزه مسئولیتی دارند با دید یک کالای سلامت محور به دارو نگاه کنند. زایرا نبود یک داروی حیاطی مساوی است با مرگ.

وی افزود: مدیران شرکت های دارویی و دارو خانه ها طوری سیستم تحت نظارت خود را مدیریت کنند که اهمیت کار برای تمامی پرسنل روشن باشد و تفاوت کار آنها با سایر شرکتهای دیگر احساس شود. آنها باید از سیستم مدیریتی خود به نفع بیمار استفاده کنند حتی اگر در جایی به زیان آنها باشد. این یعنی یک نگاه سلامت محور به مقوله دارو.

وی با قدردانی از شرکت هایی که نگاه سلامت محور را در فعالیتهای خود اعمال کرده اند گفت: ما اکنون در حال تجزیه و تحلیل ارزشیابی شرکت ها هستیم تا بتوانیم از شرکت های برتر را تشویق کنیم، اما امیدواریم در سال آینده تمامی شرکت ها عنوان برتر را کسب نمایند.

در ادامه دکتر مجید محمودی مدیر نظارت بر دارو و مخدر معاونت غذا و دارو نیز به بررسی مشکلات و چالش های پیش روی حوزه  دارو  پرداخت.

N229/1394/12/8

 

 

۸ اسفند ۱۳۹۴ ۰۸:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495