شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

برگزاری جلسه هماهنگی تدوین و ارائه برنامه های نوروزی در معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان

برگزاری جلسه هماهنگی تدوین و ارائه برنامه های نوروزی در معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان
جلسه ای به منظور هماهنگی در تدوین ارائه برنامه های نوروزی در راستای تحقق اهداف سلامت محور سازمان غذا و دارو برگزار گردید.

در معاونت غذا و دارو آبادان

برگزاری جلسه هماهنگی تدوین و ارائه برنامه های نوروزی در معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان

جلسه ای به منظور هماهنگی در تدوین ارائه برنامه های نوروزی در راستای تحقق اهداف سلامت محور سازمان غذا و دارو  برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری ایفدونا ،

از روابط عمومی معاونت غذا و دارو آبادان جلسه ای به منظور هماهنگی در تدوین ارائه برنامه های نوروزی در راستای تحقق اهداف سلامت محور سازمان غذا و دارو و همچنین به دلیل افزایش بار سفرهای نوروزی به این شهرستان برگزار گردید.

در ابتداد دکتر مرتضی جعفری معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان از رسالت این معاونت مبنی برنظارت دقیق تر بر نحوه تهیه و مصرف فرآورده های سلامت محور و خدمات دارویی در راستای ارتقاء ایمنی و سلامت جامعه سخن گفت .

ایشان ضمن تقدیر از زحمات همکاران نسبت به انجام اموردستور اقدامات لازم را ایراد کرد .

بر این اساس کشیک های نوروزی کارشناسان ، تهیه فهرست اسامی داروخانه ها جهت اعلام به مسافرین ، تهیه بسته های آموزشی جهت اطلاع رسانی در مبادی ورودی و خروجی شهر ، تأمین اقلام دارویی مناسب و ... از جمله فعالیتهای این معاونت در ایام نوروز اعلام گردید.

در انتها خانم فروغ حاجی باقری ضمن تأکید بر فعالیتهای نوروزی بر اهمیت خودارزیابی عملکرد معاونت غذا و دارو در اسفند ماه براساس عملکرد سال 94 مبنی بر مستندات و شاخص های تعریف شده از سوی سازمان غذا و دارو افزود و نتایج حاصل از خودارزیابی طبق برنامه زمان‌بندی تعیین شده به تفکیک حوزه مدیریت دارو و مواد مخدر ( داروخانه های بیمارستانی ، تجویز مصرف منطقی دارو و اطلاع رسانی دارو و سموم ) مدیریت غذا ،آرایشی و بهداشتی و تجهیزات و ملزومات پزشکی در سامانه مورد نظردر ارسال گردد                                       .N 204/1394/12/4

 



۴ اسفند ۱۳۹۴ ۱۴:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495