شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

تشریح مهمترین دستاوردهای معاونت غذا و داروی دانشگاه در سال94

تشریح مهمترین دستاوردهای معاونت غذا و داروی دانشگاه در سال94
توسط معاون غذا و داروی دانشگاه همدان انجام شد:
تشریح مهمترین دستاوردهای معاونت غذا و داروی دانشگاه در سال94
معاون غذا و داروی دانشگاه، مهمترین دستاوردهای این معاونت را در سال94 تشریح کرد.

توسط معاون غذا و داروی دانشگاه همدان انجام شد:

تشریح مهمترین دستاوردهای معاونت غذا و داروی دانشگاه در سال94

معاون غذا و داروی دانشگاه، مهمترین دستاوردهای این معاونت را در سال94 تشریح کرد.

به گزارش ایفدونا - Ifdona ، دکتر ایرج خدادادی در گفتگو با روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان در تشریح عملکرد این معاونت در سال 94 گفت: معاونت غذا و دارو علاوه بر اجرای برنامه های جاری براساس برنامه عملیاتی ازپیش تعریف شده سعی داشته است بستر مقدمات برنامه عملیاتی سالهای 95 تا 99 را  که در واقع مدت زمان اجرای برنامه ششم است را فراهم کند.

وی با اشاره به اهداف کلی سلامت در برنامه توسعه ششم سلامت افزود: دستیابی به بعضی ازاهداف راهبردی  در سال 95 ضرورت برنامه ریزی را از سال 94 می طلبید به همین منظور  معاونت غذا و دارو ی دانشگاه اقدام به کسب  مجوز راه اندازی نخستین آزمایشگاه آنالیز دارو در غرب کشورکرد.

دکتر خدادادی به برخورداری تجهیزات سرمایه‌ای این آزمایشگاه با تکنولوژی بالا  اشاره و اظهار کرد: تعدادی از تجهیزات آزمایشگاه آنالیز دارو خریداری  و برخی هم در حال خرید ترک تشریفات است.

وی یادآورشد: به موازات این اقدامات و به منظور تامین سلامت فرآورده‌ های غذایی بر اساس آنجه که در اهداف کلی سلامت منظور شده و در ادامه اجرای برنامه های سازمان غذا و دارو، دبیرخانه کشوری برچسب گذاری و اجرای نشانگرهای رنگی تغذیه‌ای به همدان واگذار شد و دانشگاه همدان با همکاری حوزه مدیرکل نظارت برمواد غذایی، آشامیدنی سازمان غذا و دارو در حال پیاده سازی اجرای کشوری این طرح است.

 دکتر خدادادی افزود: امسال معاونت غذا و دارو ی دانشگاه در راستای اجرای فعالیت‌های علمی در حوزه غذا و دارو با حوزه معاونت تحقیقات و فناوری و نیز گروه‌های علمی بیو شیمی و تغذیه دانشکده پزشکی در اجرای کنگره سراسری نقش عناصر کمیاب در سلامت و بیماری مشارکتی فعال داشت.

وی همچنین کسب رتبه برتر معاونت غذا و دارو در بین دانشگاههای علوم پزشکی تیپ دو کشور، عنوان برتر مدیریت نظارت بر مواد غذایی آ شامیدنی، آرایشی و بهداشتی در حوزه نظارتی غذا و فرهنگ سازی عمومی در کشور، کسب رتبه برتر روابط عمومی معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی کشور و برگزاری چندین همایش بزرگ از جمله همایش کشوری برچسب گذاری مواد غذایی و نشانگرهای رنگی، را از مهمترین دستاوردهای معاونت غذا و دارو در سال 94 برشمرد. N203/1394/12/4                                    

 

 

 

۴ اسفند ۱۳۹۴ ۱۰:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495