شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

نقش آزمایشگاه ها در معاونت های غذا و دارو بسیار مهم و حیاتی است

نقش آزمایشگاه ها در معاونت های غذا و دارو بسیار مهم و حیاتی است
معاون غذا و دارو ایلام در جلسه کارگروه آزمایشگاه های قطب هفتم کشور که در ایلام برگزار شد گفت: نقش آزمایشگاه ها در معاونت های غذا و دارو بسیار مهم و حیاتی است و کار در این حوزه خدمتی بزرگ به سلامت جامعه است

معاون غذا و دارو ایلام:

نقش آزمایشگاه ها در معاونت های غذا و دارو بسیار مهم و حیاتی است

معاون غذا و دارو ایلام در جلسه کارگروه آزمایشگاه های قطب هفتم کشور که در ایلام برگزار شد گفت: نقش آزمایشگاه ها در معاونت های غذا و دارو بسیار مهم و حیاتی است و کار در این حوزه خدمتی بزرگ به سلامت جامعه است

 

 

به گزارش خبرنگار ایفدونا از روابط عمومی معاونت غذا و دارو ایلام، جلسه کارگروه آزمایشگاه های قطب هفتم کشور در معاونت غذا و دارو ایلام برگزار شد. 

در این جلسه درکتر نصرالله نقدی معاون غذا و دارو با استقبال از اهداف تشکیل کارگروه های تخصصی که موجب همکاری و همسوئی آزمایشگاه های قطب می گردد، گفت: دور نمای این گونه کارگاه ها در راستای اهداف سلامت محور سازمان غذا و دارو مفید فایده ، اثر گذار و گامی رو به جلو خواهد بود.

وی گفت: نقش آزمایشگاه ها در معاونت های غذا و دارو بسیار مهم و حیاتی است و کار در این حوزه خدمتی بزرگ به سلامت جامعه است، آزمایشگاه ها بایستی با قدرت ظاهر شوند ، ما باید هماهنگ با سازمان عمل کنیم و نحوه برخورد ها و کارها در سطح کشور یکسان شود.

او بیان داشت: پایش تقلبات و مشکلات  مواد غذائی در این حوزه وظایف آزمایشگاه ها را برای حفظ سلامت مردم خطیرتر می کند و اظهار نظر در خصوص آزمایشات غذا و دارو و اعلام نتایج آزمایشات در این حوزه معتبر و قابل استناد است و این وظیفه شما را حساس تر می کند.

در ادامه مدیر آزمایشگاه کنترل غذا و دارو ایلام اهداف و برنامه های کارگاه را اعلام کرد و پس از شنیدن نقطه نظرات کارشناسان استانهای دیگر کارگاه کار تخصصی خود را آغاز کرد و در پایان بندهائی را مصوب کردند.

N194/1394/12/4

۴ اسفند ۱۳۹۴ ۰۹:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495