شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

همایش انجمن متخصصان محیط زیست ایران با محوریت مدیریت سبز گشایش یافت

همایش انجمن متخصصان محیط زیست ایران با محوریت مدیریت سبز گشایش یافت
تهران - ایرنا - بیست و یکمین همایش ملی - منطقه ای انجمن متخصصان محیط زیست ایران با محوریت مدیریت سبز و چالش های توسعه پایدار به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، رئیس انجمن متخصصان محیط زیست ایران روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین همایش این تشکل غیردولتی اظهار داشت: برگزاری این همایش نشان می دهد که انجمن در عمر 22 ساله خود و فراز و نشیب های فراوان، توانسته خودش را حفظ و در حوزه محیط زیست فعالیت کند.
دکتر مجید عباسپور با یادآوری اینکه همه ساله، یکی از اولویت های محیط زیست به عنوان زمینه اصلی همایش انجمن محیط زیست ایران انتخاب می شود، گفت: چالش ها و بحران های زیست محیطی در کشور ما بسیار زیاد است که از جمله آنها می توان به دریاچه ارومیه، خشک شدن تالابها، بحران آب و موضوع ریزگردها که طی یکی دو روز گذشته، زندگی و کار شهروندان در چند استان کشور را مختل کرده، اشاره کرد.
رئیس دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات تاکید کرد: درصورت بی توجهی و استفاده نادرست از منابع و ذخایر طبیعی، اهدافی که در شعارهای توسعه پایدار مطرح می شود، محقق نخواهد شد.
بیست و یکمین همایش انجمن متخصصان محیط زیست ایران به همراه یازدهمین جشنواره توسعه سبز در واحد علوم و تحقیقات درحال برگزاری است و تا فردا چهارم اسفندماه ادامه خواهد داشت.
'گری لوئیس' هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در ایران و رئیس برنامه عمران ملل متحد، 'استر لاروش' رئیس دفتر منطقه ای یونسکو در تهران، دکتر 'علی عباسپور' رئیس واحد علوم و تحقیقات از دیگر سخنرانان مراسم افتتاحیه این همایش بودند.
شرکت کنندگان در همایش، طی دو روز در نشست های تخصصی به ارائه دیدگاه ها و مباحث جدید در رابطه با نقش سازمان های منطقه ای و بین المللی در حل بحران های زیست محیطی، منابع آب و چالش های ملی منطقه ای، بحران تغییرات اقلیم و پدیده ریزگردها، انرژی؛ محیط زیست و چالش های پیش رو، اقتصاد محیط زیست؛ مدیریت سبز و نقش آن در حل بحران های زیست محیطی، حفاظت از تنوع زیستی؛ چالش ها و راهکارها و همچنین نقش آموزش و پژوهش در ارتقای فرهنگ حفظ محیط زیست خواهند پرداخت.

N180/1394/12/3

۳ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495