شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

برگزاری جلسه کارگروه پیشگیری و کنترل بیماری های غیر واگیر با تمرکز بر دارو و صنایع غذایی

برگزاری جلسه کارگروه پیشگیری و کنترل بیماری های غیر واگیر با تمرکز بر دارو و صنایع غذایی
نخستین جلسه کارگروه پیشگیری و کنترل بیماری های غیر واگیر با تمرکز بر دارو و صنایع غذایی در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تشکیل شد.

مسوول واحد بهبودکیفیت و برنامه ریزی معانت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد

برگزاری جلسه کارگروه پیشگیری و کنترل بیماری های غیر واگیر با تمرکز بر دارو و صنایع غذایی

نخستین جلسه کارگروه پیشگیری و کنترل بیماری های غیر واگیر با تمرکز بر دارو و صنایع غذایی در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تشکیل شد.

به گزارش ایفدونا - Ifdona ، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی اهواز،دکتر ژانت سلیمانی

 از تشکیل جلسه کارگروه  پیشگیری و کنترل بیماری های غیر واگیر با تمرکز بر دارو و صنایع غذایی با حضور دکتر حسین برزگر معاون غذا و داروی این معاونت و دکتر نعمانی دبیر کمیته ملی پیشگیری و کنترل بیماری های غیر واگیر دانشگاه  علوم پزشکی اهواز در این معاونت خبر داد.

وی افزود: برنامه ریزی در راستای دستیابی به اهداف ده ساله کمیته ملی پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر در سه حوزه آموزش، پژوهش و ساختار و منابع از دیگر دلایل تشکیل این جلسه است.

سلیمانی در پایان گفت: همچنین در این جلسه برنامه راهبردی وزارت بهداشت در برنامه ششم توسعه با سند ملی بیماری های غیر واگیر مطابقت داده شد و مقرر شد مواردی که از اهداف سند که در برنامه مذکور در حوزه غذا و دارو لحاظ نشده مورد پیگیری قرار گیرد.

N136/1394/11/28

۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495