شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

تقدیر معاون آموزشی وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برای کسب رتبه اول کشوری در طرح رتبه بندی آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی کشور

تقدیر معاون آموزشی وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برای کسب رتبه اول کشوری در طرح رتبه بندی آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی کشور
دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت از توفیق دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در کسب رتبه اول طرح رتبه بندی آموزش(راد2) در میان تمامی دانشگاههای علوم پزشکی کشور تقدیر کرد.

روابط عمومی دانشگاه

تقدیر معاون آموزشی وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برای کسب رتبه اول کشوری در طرح رتبه بندی آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی کشور

دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت از توفیق دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در کسب رتبه اول طرح رتبه بندی آموزش(راد2) در میان تمامی دانشگاههای علوم پزشکی  کشور تقدیر کرد.

وی در نامه ای به ریاست دانشگاه، رتبه بندی آموزشی دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی را از راهبردهایی برشمرد که می تواند موجبات ارتقای انگیزش و تقویت روحیه رقابت سازنده و هم افزا در میان دانشگاههای علوم پزشکی کشور را فراهم آورد و اظهار امیدواری کرد که در آینده شاهد سرآمدی  دانشگاه در عرصه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی باشیم.

در این نامه آمده است :

جناب آقای دکتر پیوندی

رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

سلام علیکم

دانشگاههای علوم پزشکی و مراکز آموزش عالی سلامت در کشور متولی تربیت سرمایه انسانی حوزه سلامت بوده و دستاوردهای چشمگیری را در این زمینه داشته اند. در این بین رتبه بندی آموزشی دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی از راهبردهایی است که می تواند موجبات ارتقای انگیزش و تقویت روحیه رقابت سازنده و هم افزا در میان دانشگاههای علوم پزشکی کشور را فراهم آورد.

اکنون که با یاری خداوند متعال نوبت دوم طرح رتبه بندی آموزش دانشگاهها( طرح راد2) در راستای ارزیابی وضعیت دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی در حیطه های توسعه آموزش، حاکمیت، مدیریت آموزش، توسعه کیفی آموزش و حرکت در راستای برنامه های کلان علمی کشور اجرا گردیده است و آن دانشگاه موفق به کسب رتبه اول در این طرح شده، این موفقیت را تبریک عرض نموده و زحمات حضرتعالی و همکاران محترمتان در آن دانشگاه را در مسیر ارتقای آموزش علوم پزشکی کشور ارج می نهیم.

بدون شک با تدوین برنامه های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و جنبشی ملی که در راستای این برنامه ها در کشور ایجاد شده، در آینده ای نه چندان دور شاهد تحولات چشمگیری در حوزه آموزش علوم پزشکی کشور خواهیم بود. امید است این برنامه ها نیز با تلاش کلیه دست اندرکاران نظام سلامت کشور بصورت اثر بخش اجرا شده و شاهد سرآمدی آن دانشگاه در عرصه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی باشیم.

توفیق حضرتعالی و همکاران محترم را در اعتلای نظام سلامت کشور از خداوند متعال خواستارم.

دکتر باقر لاریجانی

معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت

  N130/1394/11/28

۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ۰۹:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495