شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

بازدید شبانه معاونان درمان و غذا و داروی دانشگاه از بیمارستان امام حسین (ع)/توسعه فضای فیزیکی اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) با تامین منابع به زودی اجرایی می شود

بازدید شبانه معاونان درمان و غذا و داروی دانشگاه از بیمارستان امام حسین (ع)/توسعه فضای فیزیکی اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) با تامین منابع به زودی اجرایی می شود

دکتررحمانی معاون درمان و دکتر سلام زاده معاون غذا و داروی دانشگاه شامگاه یکشنبه 25 بهمن ماه از بیمارستان امام حسین (ع) بطور سرزده بازدید کردند.

در بازدید مذکور که به منظور انجام هماهنگی های لازم در راستای بهبود وضعیت اورژانس های بیمارستانی صورت گرفت، دکتر معززی مشاور اجرایی و دکتر رضایی مشاور معاون درمان، دکتر هاشمی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه نیز حضور داشتند.

دکتر رحمانی و دکتر سلام زاده در بازدید از اورژانس و تریاژ بیمارستان، نحوه ارایه خدمات در بخش اورژانس را از نزدیک مورد ارزیابی قرار دادند و ضمن گفتگو با همکاران فرارسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به همکاران تبریک گفتند.

دکتر رحمانی با اشاره به حجم بالای مراجعان به اورژانس بیمارستان امام حسین (ع)، حضور متخصصان در اورژانس و نظارت بر ارائه خدمات درمانی به بیماران و تعیین تکلیف بیماران ظرف کمتر از 6 ساعت را یکی از اولویت های اورژانس ها برشمرد و استفاده از پرسنل کارآمد و با تجربه در بخش های اورژانس را مورد تاکید قرار داد.

وی با بیان این مطلب که انشاءا... به زودی توسعه فضای فیزیکی اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) با تامین منابع اجرایی می شود، افزود: با توجه به تاکیدات وزیر بهداشت و ریاست دانشگاه بر نظارت مستمر بر مراکز درمانی به خصوص بخش اورژانس، این بازدیدها در اولویت کاری معاونت درمان خواهد بود.

دکتر سلام زاده معاون غذا و دارو دانشگاه نیز با اشاره به این که اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) یکی از حساس ترین اورژانس های شهر تهران محسوب می شود گفت: توسعه و بهبود کیفیت ارایه خدمات اورژانس این بیمارستان بسیار مهم است و تجهیز بخش اورژانس این بیمارستان در اولویت اول دانشگاه قرار دارد.

گفتنی است دکتر رحمانی و دکتر سلام زاده در ادامه از بخشهای مراقبت های ویژه این بیمارستان بازدید کرده و ضمن گفتگو با پرسنل درمانی و بیماران این بخش ها، نظرات آنان را جویا شدند.

N128/1394/11/28

۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ۰۹:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495