شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

موفقیت های چشمگیری را در حوزه داروسازی در سال های اخیر داشته ایم/ تبلیغات ماهواره های مغرضانه و فریب دهنده هستند

موفقیت های چشمگیری را در حوزه داروسازی در سال های اخیر داشته ایم/ تبلیغات ماهواره های مغرضانه و فریب دهنده هستند
قائم مقام مدیر کل اداره دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو گفت: در چند ساله اخیر در حوزه دارو موفقیت های چشمگیری را داشته ایم که در جامعه این موفقیت ها و در بین مردم محسوس است.

قائم مقام مدیر کل اداره دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو:

موفقیت های چشمگیری را در حوزه داروسازی در سال های اخیر داشته ایم/ تبلیغات ماهواره های مغرضانه و فریب دهنده هستند

قائم مقام مدیر کل اداره دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو گفت:  در چند ساله اخیر در حوزه دارو موفقیت های چشمگیری را داشته ایم که در جامعه این موفقیت ها و در بین مردم محسوس است.

دکتر مصطفی کریمی، قائم مقام مدیر کل اداره دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدونا " گفت: شایعاتی که در فضای مجازی در حوزه سلامت منتشر می شود برای کمرنگ جلوه دادن موفقیت های دارویی است که مردم نباید به این شایعات توجه نمایند.

وی ادامه داد: در چند ساله اخیر در حوزه دارو موفقیت های چشمگیری را داشته ایم که در جامعه این موفقیت ها و در بین مردم محسوس است.

دکتر کریمی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در صنعت داروسازی به خود کفایی رسیده ایم و در چند ساله اخیر نیز موفقیت های بسیاری را کسب نموده ایم.

قائم مقام مدیر کل اداره دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو در ادامه گفت: مردم برای اطمینان از هر موضوعی در حوزه دارو می توانند به سایت سازمان غذا و دارو مراجعه و یا به صورت تلفنی نیز سوالات و مشکلات مربوطه را جویا شوند.همچنین در سراسر کشور معاونت های غذا و دارو نیز هستند که می توانند با مراجعه به این معاونت ها سوالات مربوطه را مطرح و به شایعات فضای مجازی پایان دهند.

دکتر کریمی گفت: توصیه می کنیم که مردم برای تهیه دارو حتما به داروخانه مراجعه کنند و از مجاری غیر قانونی به هیچ وجه دارو تهیه نکنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه رسانه های خارجی و ماهواره ها تبلیغات مغرضانه ای را دارند توصیه می کنیم به تبلیغات ماهواره ای و رسانه های خارجی توجه نکنند.

N123/1394/11/27

 

۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۱:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495