شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

بازدید کارشناسان تجهیزات پزشکی دانشگاه از کلینینک الوند و درمانگاه مهدیه همدان

بازدید کارشناسان تجهیزات پزشکی دانشگاه از کلینینک الوند و درمانگاه مهدیه همدان
با هدف نظارت بر نحوه مدیریت تجهیزات و ملزومات پزشکی انجام شد:
بازدید کارشناسان تجهیزات پزشکی دانشگاه از کلینینک الوند و درمانگاه مهدیه همدان

کارشناسان تجهیزات پزشکی دانشگاه، دریازدهمین و دوازدهمین بازدید از دور سوم بازدیدهای نظارتی حوزه تجهیزات پزشکی  از کلینینک الوند و درمانگاه مهدیه همدان بازدید کردند.

به گزارش ایفدونا - Ifdona ، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان، مسئول مهندسی و نگهداری تجهیزات پزشکی دانشگاه گفت: وضع خرید و کاربرد ملزومات مصرفی مورد نیاز بیماران و نحوه نگهداشت تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و تصویر برداری مراکز درمانی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

مهندس بهروز مراد حاصل افزود: در این بازرسی ها با تاکید بر الزامات طرح تحول نظام سلامت مبنی بر رعایت قیمت‌های خرید ملزومات مصرفی، تهیه اقلام از شبکه رسمی توزیع و ارجاع ندادن بیماران به خارج از مرکز برای تهیه اقلام مورد نیاز، از همه بخش‌های هردو کلینینک بازدید و نحوه نگهداشت تجهیزات پزشکی بررسی شد.

 وی با اشاره به ارسال گزارش های بازدید، به مراکزیاد شده  اظهار کرد: در این بازدید ها تصمیم گرفته شد نمایندگان هردو مرکز دردوره آموزشی خرید و کاربرد ملزومات پزشکی پیش رو حاضر شوند.

مهندس مراد حاصل یاد اور شد: با گذشت فرصت داده شده به مراکز به منظور انجام اصلاحات، بازدیدهای دوباره نیز انجام خواهد شد و موارد تا رفع کامل پیگیری می شود. 

N70/1394/11/20

 

۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ۱۴:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495