شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

توسط آزمایشگاه معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران

توسط آزمایشگاه معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران
توسط آزمایشگاه معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران
بالغ بر 500 نمونه لبنی مورد ارزیابی قرارخواهد گرفت

توسط آزمایشگاه معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران

بالغ بر 500 نمونه لبنی مورد ارزیابی قرارخواهد گرفت

در راستای انتخاب آزمایشگاه معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران بعنوان قطب لبنی کشور بالغ بر  500 نمونه لبنی توسط این معاونت تا شهریور ماه سال 95 مورد ارزیابی و کنترل کیفی قرارخواهد گرفت.

 دکتر مهران ولایی، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفتگو با خبرنگار " ایفدونا " در معاونت غذا و دارو ایران گفت: در راستای انتخاب آزمایشگاه معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران بعنوان قطب لبنی کشور بالغ بر  500 نمونه لبنی توسط این معاونت تا شهریور ماه سال 95 مورد ارزیابی و کنترل کیفی قرارخواهد گرفت.

وی افزود: در راستای بررسی و کنترل کیفی فراورده های لبنی واحد های تولیدی در سطح کشور، آزمایشگاه کنترل غذا و داروی معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران بر اساس توانمندی های موجود  از سوی سازمان غذا و دارو به عنوان قطب لبنی کشور مشخص گردیده است.

دکتر ولایی خاطر نشان کرد: با توجه به نقش  فرآورده های لبنی در سلامت افراد جامعه و تهدیداتی که میتواند سلامت جامعه را به خطر بیاندازد، فراورده های لبنی واحد های تولیدی در سطح کشور توسط آزمایشگاه کنترل غذا و داروی معاونت غذا و دارو دانشگاه  علوم پزشکی ایران مورد آزمایش قرار میگیرد.

 معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار داشت: 180 نمونه طرح لبنی فله سنتی در شهریورماه سال جاری مورد آزمایش قرارگرفت که از جمله آزمایشات انجام شده می توان به  بررسی پروفایل اسیدهای چرب در کره، ماست پر چرب و پنیر و آزمونهای میکروبی شاخص نام برد و نتایج مربوطه به سازمان غذا و دارو اعلام گردید است.

دکتر ولایی در پایان گفت: در ادامه این طرح لبنی، تا پایان شهریور ماه سال95 نیز بالغ بر 500 نمونه  لبنی نمونه برداری شده از سطح کشور می بایست مورد ارزیابی و کنترل کیفی قرار گیرد.

N77/1394/11/20

 

۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495