شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

شفاف سازی در خصوص یکی از ابهامات سامانه HIX

شفاف سازی در خصوص یکی از ابهامات سامانه HIX

 

مشتریان گرانقدر شرکت پخش رازی

با سلام و احترام

با توجه به انتشار پیام یکی از مشتریان معزز این شرکت در فضای مجازی، در خصوص ایراد ثبت فاکتور در سامانه HIX، موارد ذیل جهت رفع ابهام و استحضار مشتریان گرانقدر این مجموعه تقدیم حضور می گردد:

- ضمن تشکر از حسن توجه این مشتری عزیز، ایراد مطروحه به علت خطا در فرایند به روزرسانی اطلاعات مشتریان رخ داده است که اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه در این زمینه انجام شده است.

- لازم به ذکر است، گزارشاتی که به درخواست مشتریان برای سازمان امور مالیاتی ارسال می شود بر مبنای کد مشتری تهیه و تدوین می گردد و کدHIX  تنها برای سازمان غذا و دارو معتبر بوده و کاربردی در تهیه گزارشات مالی و ارسالی برای سازمان امور مالیاتی ندارد.

- بررسی سوابق شرکت پخش رازی و خوشنامی این بنگاه اقتصادی و اجتماعی در صنعت و سازمان غذا و دارو حاکی از آن است که این شرکت از باب مسائل فنی و تخصصی دارویی و مشتری مداری از جایگاه شایسته ای در صنعت دانش بنیان دارو برخوردار است و شکایت خاص مشابهی از شرکت پخش رازی در این خصوص وجود ندارد.

- شرکت پخش رازی ایراد مطرح شده توسط این مشتری عزیز را فرصتی مغتنم دانسته و برای غنی سازی اطلاعات مشتریان و بهبود مولفه های فضای کسب و کار خود از تمامی مشتریان این شرکت دعوت به عمل می‌آورد تا از روش های:

1- مراجعه به سامانه رازی آنلاین (My.razico.ir)، بخش ویرایش اطلاعات کاربری، کدهای HIX و GLN خود را اصلاح کنند.

2- از طریق ارسال نامه به مراکز توزیع این شرکت، کدهای HIX و GLN خود را به شرکت پخش رازی اعلام نمایند.

3- مراجعه به سامانه صدای مشتریان رازی (صمر) در سایت این شرکت و ثبت درخواست اصلاح کدهای HIX و GLN.

جهت کسب هرگونه اطلاعات تکمیلی با واحد مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) به شماره 63457777-021 تماس حاصل نمایید.

۱۸ آبان ۱۳۹۸ ۱۸:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید