شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

مسابقات فوتسال جام شهدا و ایثارگران شرکت پخش رازی برگزار شد

مسابقات فوتسال جام شهدا و ایثارگران شرکت پخش رازی برگزار شد
در این مسابقه چهار جانبه تیم های انبار مرکزی، شهید ستوده، دفتر مرکزی و شهید خدمتی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم شهید خدمتی به مقام قهرمانی دست یافت.

 

مسابقات فوتسال جام شهدا و ایثارگران شرکت پخش رازی در محل ورزشگاه شهید حیدرنیا تهران برگزار شد. در این مسابقه چهار جانبه تیم های انبار مرکزی، شهید ستوده، دفتر مرکزی و شهید خدمتی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم شهید خدمتی به مقام قهرمانی دست یافت.
گفتنی است دکتر فرهاد رمضان قائم مقام هلدینگ شفادارو، مهندس اسدآبادی مدیرعامل شرکت پخش رازی، دکتر توکلان معاون شرکت سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار شفادارو و دیگر مدیران و کارکنان هلدینگ شفادارو و شرکت پخش رازی در حین مسابقات و مراسم اهدا جوایز در سالن حیدرنیا حضور داشتند. هلدینگ شفادارو امسال متولی برگزاری سومین یادواره شهدا و ایثارگران نظام دارویی کشور است.

۹ مهر ۱۳۹۸ ۱۵:۰۰
Loading

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495