شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

برگزاری جلسه به مناسبت هفته سلامت

برگزاری جلسه به مناسبت هفته سلامت

در معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان

برگزاری جلسه به مناسبت هفته سلامت

جلسه هماهنگی به مناسبت هفته سلامت در معاونت غذا و دارو صبح امروز ساعت 10 صبح با حضور معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان در دفتر این معاونت برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری ایفدونا ،به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو آبادن

 جلسه ای تحت عنوان هفته سلامت با حضور دکتر مرتضی جعفری ، مدیران ، مسئولین و کارشناسان مربوطه در دفتر معاون غذا و دارو برگزار گردید.

جلسه با اظهارات دکتر مرتضی جعفری در خصوص روز جهانی بهداشت، هفته ی سلامت و همچنین بزرگداشت این هفته با شعار غلبه بر دیابت آغاز شد.

وی همچنین افزود : هفته سلامت فرصتی است مغتنم تا در راستای سلامت جامعه و نهادینه نمودن پیام‌های سلامتی، بیش از پیش گامی‌های موثری برداشته و همچنین فرصتی است تا با بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی ها، دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخگویی منطقی و شایسته به مردم،درقالب برنامه های منسجم و کلان همراه با سایر دستگاههای مسئول در مسیر تحقق سلامت مردم گام برداریم.

در ادامه حاضرین در خصوص برنامه‌های پیشنهادی به بحث و تبادل نظرپرداختند ودر نها یت موضوعات اجرایی مصوب گردید که اهم این مصوبات شامل بازدید از شیرخوارگاه بیماران صعب العلاج، تقدیر از پرسنل ایثارگر، پیاده روی ، بازدید از کارخانه ها و داروخانه ها ، آموزش و توزیع بروشور، پمفلت نصب بنر با مضمون دیابت در سطح شهرستان ، ارسال پیامک ، درج شعارروزهای هفته سلامت در سربرگ نامه ها، برگزاری مسابقه (خاطره نویسی یا داستان نویسی با موضوع دیابت ) و گرفتن تست قند خون از پرسنل معاونت غذا و دارو می باشد.

در انتها جلسه با واگذاری مسئولیتها در جهت پیشبرد اهداف این برنامه به پایان رسید.

N416/1395/01/30

مطالب مرتبط

ارسال نظر

 

 

۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ۱۱:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495