شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

برنامه های هفته سلامت/ همایش اعطای نشان ایمنی و سلامت در صدر برنامه ها

برنامه های هفته سلامت/ همایش اعطای نشان ایمنی و سلامت در صدر برنامه ها
دبیر اجرایی هفته سلامت وهمایش نشان ایمنی و سلامت سازمان غذا و دارو برنامه های هفته سلامت سازمان متبوعش را اعلام کرد.

دبیر اجرایی هفته سلامت وهمایش نشان ایمنی و سلامت سازمان غذا و دارو تشریح کرد:

برنامه های هفته سلامت/ همایش اعطای نشان ایمنی و سلامت در صدر برنامه ها

دبیر اجرایی هفته سلامت وهمایش نشان ایمنی و سلامت سازمان غذا و دارو  برنامه های هفته سلامت سازمان متبوعش را اعلام کرد.

 

دبیر اجرایی نشان ایمنی و سلامت و هفته سلامت سازمان غذا و دارو  در گفتگو با ایفدنا، با بیان  اینکه هفته سلامت امسال با شعار غلبه بر دیابت از طریق تغذیه سالم و کاهش مصرف قند، نمک و روغن برگزار خواهد شد اظهار داشت: سازمان متبوعش با هدف آگاهی بخشی به عموم مردم برای توجه بیشتر به  مقوله پر اهمیت سلامت برنامه های متعددی را اجرا خواهد نمود.


 مهندس محمد هاشمی با نام بردن از "همایش اعطای نشان ایمنی و سلامت" به عنوان مهمترین برنامه هفته سلامت سازمان غذا و دارو تصریح کرد: نشان فوق با حضور مقامات ارشد کشوری، وزیر محترم بهداشت، رئیس سازمان غذا و دارو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونین غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسرکشور، مدیران ارشد صنایع غذایی کشور و دیگر دست اندرکاران حوزه مرتبط با فعالیتهای فرآورده های غذایی به محصولات برگزیده شرکت‌های واجد شرایط اعطا خواهد شد.


 وی همچنین از برگزاری برنامه " شکوفه های سیب سبز" به عنوان طرح ارزیابی و آموزش تخصصی و کاربردی نحوه پیشگیری از مقاومتهای میکروبی  توسط کمیته تجویز و مصرف منطقی سازمان غذا و دارو با همکاری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران و آموزش و پرورش شهر تهران ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی  گفت و در تشریح دیگر برنامه های هفته سلامت، آنها را تحت عناوین ذیل معرفی نمود:

- سومین مراسم " صبحانه سالم"  با حضور مدیران ارشد سازمان غذا و دارو و دیگر نهادهای مرتبط با سلامت با همکاری  معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و شهرداری منطقه 10تهران.

- برگزاری نمایشگاه "چراغ راهنمای تغذیه ای" با همکاری معاونتهای غذا و داروی سراسر کشور

 برگزاری دومین دوره مسابقه " تیتر یک سلامت" ویژه خبرنگاران تمام حوزه های  خبری اعم از روزنامه ها، خبرگزاریها، گروههای اطلاع رسانی رسمی تلگرامی، رادیو و تلوزیون.

برگزاری مراسم "بادبادکهای نشانگر" با هدف اشاعه فرهنگ توجه به نشانگرهای تغذیه رنگی درج شده در بسته بندی فرآورده های غذایی وانتخاب محصولات سودمند.

اجرای برنامه " قاصدکهای بوستان " با حضور دانش آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی در بوستانهای شهر تهران و اهدای  کتابچه های آموزشی با محتوی  تهیه و مصرف فراور های سلامت محور به مردم.

  مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه از اجرای طرح "خوب، بد، زشت" در دبیرستانهای دخترانه و پسرانه شهر تهران نیز خبر داد و درتوضیح بیشتر بیان داشت: کارشناسان جوان دارویی ما با هدف معرفی آسیب های مصرف خودسرانه مواد نیروزا، قرصهای لاغری، چاقی و مهمتر از همه آشنایی با آسیب های محصولات قاچاق و تقلبی و عدم اعتماد به افراد غیر متخصص در تهیه این قبیل محصولات، درخط مقدم پیشگیری از معضلات اجتماعی-سلامت، حضور خواهند یافت تا حتی پس از هفته سلامت نیز این برنامه را ادامه دهند.

مهندس هاشمی با اشاره به اینکه تاریخ دقیق و محل برگزاری برنامه های فوق به هنگام اطلاع رسانی خواهد شد همچنین از اهدای کتاب های مرتبط با مباحث سلامت در حوزه های مرتبط با فعالیتهای سازمان غذا و دارو برای گروه سنی کودک و نوجوان به مناسبت تقارن با نمایشگاه کتاب نیز خبر داد و خاطرر نشان کرد: برنامه های دیگری برای این هفته در نظر گرفته شده است که در روزهای آینده اعلام خواهد گردید.

 دبیر اجرایی هفته سلامت وهمایش نشان ایمنی و سلامت سازمان غذا و دارو در پایان یادآور شد: برنامه هایی فوق با مفاهیم مشابه در طول هفته سلامت و توسط معاونتهای غذا و داروی سراسر کشور نیز اجرا خواهد شد.

N401/1395/01/28

 

۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ۰۸:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495