شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

برگزاری ستاد برنامه ریزی هفته سلامت در معاونت غذا و داروی زابل

برگزاری ستاد برنامه ریزی هفته سلامت در معاونت غذا و داروی زابل
ستاد برنامه ریزی هفته سلامت در معاونت غذا وداروی دانشگاه علوم پزشکی زابل تشکیل شد.
به گزارش ایفدونا - Ifdona ،به نقل از روابط عمومی معاونت غذا وداروی زابل، اولین جلسه ستاد آمادگی  هفته سلامت با حضور دکترعبدالحسین میری معاون غذا ودارو دانشگاه ومدیران واحدهای ذیربط، در معاونت غذا ودارو برگزار شد.
وی ضمن خوش آمد گویی درخصوص اهمیت و بزرگداشت هفته سلامت و شعار جهانی مربوط به این هفته گفت: برنامه های این شامل 
توزیع  مسواک و خمیر دندان در مدارس دخترانه و پسرانه و تهیه بروشور آموزشی، ارائه حق خدمات دارویی رایگان  در پنجمین روز از هفته سلامت با شعار سلامت ،نقش غذا و دارو است .
وی برگزاری سخنرانی  با همکاری دانشکده داروسازی برای آموزش نحوه استفاده و نگهداری دارو در مدارس، معدوم سازی اقلام مکشوفه، اجرای برنامه مصاحبه رادیویی توسط مدیران اداره دارو و غذا، درج شعار مرتبط در سربرگ نامه های اداری،  برگزاری کلاس آموزشی درخصوص محصولات فرآوری شده  با همکاری دانشکده بهداشت نصب پلاکارد با عناوین مرتبط  درسطح شهر شرکت درنمایشگاه هفته سلامت، اجرای مسابقه در زمینه دیابت و اعطاء جایزه گلوکومتر - چک آپ پرسنل معاونت غذا ودارو درخصوص قند خون، اجرای برنامه صبحانه سالم برای کارکنان معاونت غذا ودارو را ازدیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.
   N389/1395/01/25
۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ۱۱:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495