شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

جشنواره انتخاب برترین واحد فرآوری و بسته بندی برنج در گیلان

جشنواره انتخاب برترین واحد فرآوری و بسته بندی برنج در گیلان
دومین جلسه هماهنگی جشنواره انتخاب برترین واحد فرآوری و بسته بندی برنج در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری استان گیلان برگزار شد

به گزارش خبرنگار "ایفدونا"  از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، دومین جلسه هماهنگی انتخاب برترین واحد فرآوری و بسته بندی برنج در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری استان گیلان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر حسین پیمان ، دبیر جشنواره ضمن برشمردن اهمیت صنعت برنج در اقتصاد استان بیان نمود که ما  حدود 1400 واحد شالیکوبی و بسته بندی فعال در سطح استان گیلان داریم و برگزاری  این جشنواره فرصتی است تا واحدهای تولیدی برتر معرفی گردند.

ایشان در ادامه افزود: ما امیدواریم این جشنواره بازتاب خوبی داشته باشد و امکان برگزاری آن در سطح ملی در سال آینده فراهم آید.

در ادامه جلسه تاریخ های  جشنواره ، نحوه ارزیابی واحدها و شاخص های اساسی مورد بررسی قرار گرفت  و مقرر گردید از توانایی ها وظرفیت سازمان ها و نهاد های دخیل در این امر جهت برگزاری هر چه بهتر جشنواره مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است دانشگاه گیلان ، پارک علم و فناوری ، سازمان جهاد کشاورزی ، موسسه تحقیقات برنج ، اداره کل استاندارد ، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ، معاونت برنامه ریزی استانداری و اتحادیه تولیدکنندگان برنج گیلان در اجرای این طرح مشارکت می نمایند و از مهمترین آیتم های در نظر گرفته شده داشتن مجوز تولید و بسته بندی از سازمان غذا و دارو ، علامت استاندارد ، شرایط ساختمانی (GMP ) و کیفیت محصول می باشد.

N383/1395/01/23

۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ۰۸:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495