شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

لوازم آرایشی و بهداشتی را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید

لوازم آرایشی و بهداشتی را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید

لوازم آرایشی و بهداشتی را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید/سیاست های تشویقی برای شرکت های تولید داخل

رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی لازم است که از فروشگاه های معتبر و داروخانه ها تهیه شود و لوازم آرایشی وارداتی نیز باید پروانه بهداشتی ورود و برچسب اصالت و سلامت کالا را داشته باشند.

دکتر مصطفی اسماعیلی، رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدونا " گفت: کشورمان بعد از عربستان در خاورمیانه بعد از کشور عربستان بیشترین مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی را دارد البته این آمار از طریف آمار های دیگر ارگان ها می باشد.
وی افزود: لوازم آرایشی و بهداشتی را بیشتر خانم ها و افراد سن پایین مصرف می کنند و متولیان فرهنگی در این زمینه باید اقدامات لازم را داشته باشند و ما نیز در بحث مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی غیر مجاز و تقلبی هشدارهای لازم را داده ایم  و از رسانه ها نیز اعلام کرده ایم.

دکتر اسماعیلی گفت: برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی لازم است که از فروشگاه های معتبر و داروخانه ها تهیه شود و لوازم آرایشی وارداتی نیز باید پروانه بهداشتی ورود و برچسب اصالت و سلامت کالا را داشته باشند و مردم نیز در خرید باید ب این نکات توجه نمایند.

رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو درادامه اظهار داشت: مردم باید برای مصرف لوازم آرایشی خارجی حتما باید به برچسب اصالتی که توسط سازمان غذا و دارو به محصولات می دهد توجه داشته باشند.

دکتر اسماعیلی گفت: در موضوع حمایت از شرکت های تولید داخل، از سال گذشته سیاست های تشویقی را در نظر گرفته ایم و کارخانجات آرایشی و بهداشتی را درجه بندی کرده ایم تا محصولات خود را با رقابت محصولات خارجی کیفیت خود را ارتقاء دهند.

N/377/1395/01/23

۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ۰۸:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495