شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

جزئیات رتبه بندی شرکت های تجهیزات پزشکی

جزئیات رتبه بندی شرکت های تجهیزات پزشکی
مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت:دستورالعمل اجرایی رتبه بندی شرکت های تجهیزات پزشکی تصویب و ابلاغ شده که این رتبه بندی توسط اداره مهندسی نگهداری این اداره کل در حال انجام است.

مهندس سید حسین صفوی، مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدونا " بیان داشت: دستورالعمل اجرایی رتبه بندی شرکت های تجهیزات پزشکی تصویب شده و به شرکت های تجهیزات پزشکی ابلاغ شده است.

وی گفت: این رتبه بندی توسط اداره مهندسی نگهداری این اداره کل در حال انجام است و به زودی نتایج این رتبه بندی نیز اعلام خواهد شد.

مهندس صفوی اظهار داشت: حوزه فعالیت شرکت ها در رتبه بندی، شرکت های فعال در حوزه واردات یا تولید تجهیزات پزشکی، شرکت های فعال در زمینه کنترل کیفی تجهیزات پزشکی، تجهیز مراکز درمانی و سرویس و نگهداری مراکز درمانی می باشد و در مرحله اول، رتبه بندی شرکت های فعال در حوزه واردات یا تولید تجهیزات پزشکی در نظر گرفته شده است.

مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در ادامه گفت: شرکت های واردکننده متقاضی رتبه، بایستی دارای نمایندگی معتبر، سابقه واردات و فروش و شرکت تولید کننده نیز  بایستی دارای پروانه ساخت معتبر و سابقه فروش در خصوص دستگاه مورد تقاضا باشد.

مهندس صفوی ادامه داد: وسایل پزشکی موضوع فعالیت هر شرکت به 16 گروه تقسیم می شود که هر گروه نیز خود به 2 بخش مصرفی و دستگاه تقسیم می گردد.

وی اظهار داشت: این 16 گروه شامل، آزمایشگاهی، ارواوژی، مغز و اعصاب، زنان و زایمان، دندانپزشکی، چشم پزشکی، فیزیوتراپی، مصرفی عمومی، تنفسی و بیهوشی، ارتوپدی، تجهیزات بیمارستانی، قلب و عروق، جراحی عمومی و پلاستیک و تصویر برداری و رادیولوژی می باشد.

مهندس صفوی در پایان گفت: این اداره کل همواره حامی سلامت مردم است و نظارت های خود را با جدیت در دستور کار دارد و تجهیزات پزشکی تولیدی و یا وارداتی قبل از ورود به بازار آزمایش های کیفی مختلف بر روی آن ها صورت می گیرد.

N317/1394/12/16

 

۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ۱۰:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495