شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

بازدید عضو شورای اسلامی شهر قزوین از غرفه معاونت غذا و دارو

بازدید عضو شورای اسلامی شهر قزوین از غرفه معاونت غذا و دارو
معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین در نمایشگاه جامع فرهنگ سلامت درخصوص عدم مصرف خودسرانه دارو ، توجه به نشانگرهای رنگی تغذیه ای بر روی فرآورده¬های غذایی و درج پروانه های بهداشتی به شهروندان اطلاع رسانی نمود.

توجه و پرداختن به کودکان و تلاش برای آموزش آنان و سرمایه گذاری برای ارتقاء سطح معلومات فرزندان در خانواده ها یکی از مهم ترین اقداماتی است که در بهبود و افزایش سطح سواد سلامت خانواده که خود جامعه ای کوچک به شمار می آید نقش موثر و بسزایی  خواهد داشت. مطالب مذکور بخشی از سخنان خانم اشدری، عضو شورای اسلامی شهر قزوین بود که طی بازدیدی که از غرفه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین در نمایشگاه جامع فرهنگ سلامت داشت ، بیان نمود.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین ، این نمایشگاه که از سوم اسفند سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین با محوریت فرهنگ جامع سلامت و در دو نوبت صبح و عصر برپا شد ، به آموزش فرهنگ سلامت و افزایش آگاهی خانواده ها در ابعاد مختلف پرداخت؛ که در این بین معاونت غذا و دارو دانشگاه نیز به آموزش کودکان و خانواده های آنان توجه ویژه داشت و درخصوص عدم مصرف خودسرانه دارو ، توجه به نشانگرهای رنگی تغذیه ای بر روی فرآورده­های غذایی و درج پروانه های بهداشتی به شهروندان اطلاع رسانی نمود.

N300/1394/12/15



انتهای پیام /

 

۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ۱۰:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید