شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

ابتکار:مجلس شورای اسلامی نگرشی جدی به توسعه پایدار داشته باشد

ابتکار:مجلس شورای اسلامی نگرشی جدی به توسعه پایدار داشته باشد
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه امروزه موضوع توسعه پایدار در دنیا اهمیت زیادی داشته واراده جهانی در این راستا شکل گرفته است، گفت:امیدواریم مجلس شورای اسلامی نگرش جدی نسبت به توسعه پایدار داشته باشد.

معصومه ابتکار روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست اظهار کرد: محور نمایشگاه اقتصاد سبز است و برنامه رییس جمهور در دولت یازدهم توجه به مسایل اقتصادی با لحاظ کردن ملاحظات زیست محیطی است.
وی ادامه داد: توافق پاریس و حضور 199 کشور در آن نشان دهنده این است که دنیا به آثار سوء تغییر اقلیم پی برده و در این نشست به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای توافق کردند، ایران نیز توافق کرده چهار درصد بدون شرط و هشت درصد به شرط برداشته شدن تحریم ها تا سال 2030 انتشار گازهای گلخانه ای خود را کاهش دهد.
وی تاکید کرد: این موضوع تحول مهمی است و کشور را در آستانه استفاده از فرصت های جدید برای سرمایه گذاری و توسعه فناوری های سبز، ایجاد اشتغال و کاهش ناپایداری ها قرار می دهد.
معاون رییس جمهوری تاکید کرد: اکنون در شرایط خطیر محیط زیستی قرار داریم، بنابراین توجه به این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، مساله گرد و غبار، آلودگی هوا، خشک شدن تالاب ها، از بین رفتن منابع آبی و نابودی تنوع زیستی موضوعاتی است که کشور با آن مواجه است که شاید یک دوره فرصت برای جبران آن داشته باشیم.
ابتکار تاکید کرد: باید به طور جدی روند تخریبی را جبران کنیم از این رو اقتصاد نقش به سزایی در تحقق آن دارد.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: امروزه محیط زیست یک مساله جهانی است و توجه به نجات یک دریاچه مانند ارومیه از بعد جهانی نشان دهنده این موضوع است زیرا کشورها به این نتیجه رسیده اند که اگر محیط زیست در یک نقطه از دنیا تخریب شود آثار سوء آن به کشورهای دیگر خواهد رسید از این رو کشورها در کنار هم قرار می گیرند تا آن را جبران کنند.
ابتکار تاکید کرد: باید حفظ محیط زیست با فناوری های جدید، سرمایه گذاری های نوین، اصلاح رویکردهای نادرست و نوآوری به اشتراک جهانی گذاشته شود.
وی ابراز امیدواری کرد: مجلس شورای اسلامی که با حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای شکل گرفت از نظر نگرش تحولی نسبت به توسعه پایدار و حفظ محیط زیست داشته باشد.
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست 10 تا 13 اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برپا است.

N276/1394/12/10

۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495