شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

شرکت در انتخابات، خیال واهی غرب را نقش بر آب می کند

شرکت در انتخابات، خیال واهی غرب را نقش بر آب می کند
شرکت گسترده و حماسی ملت غیور و همیشه در صحنه کشورمان در انتخابات تضمین کننده امنیت کشور است.

یادداشت:

شرکت در انتخابات، خیال واهی غرب را نقش بر آب می کند

شرکت گسترده و حماسی ملت غیور و همیشه در صحنه کشورمان در انتخابات تضمین کننده امنیت کشور است.

 

به گزارش ایفدونا - Ifdona، بی شک هرچه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، دشمنان قسم خورده انقلاب نا امیدتر خواهند شد، همچنین شرکت گسترده و حماسی ملت غیور و همیشه در صحنه کشورمان در انتخابات تضمین کننده امنیت کشور است.البته باید تاکید شود که شرکت در انتخابات یک فریضه سیاسی الهی، کار عظیم، اقدام شرعی و خدایی است و به برکت همین نظام مقدس و خون شهدا است که رزمندگان اسلام توانستند هشت سال مقابل رژیم بعث مقاومت و ایستادگی کنند و حتی یک وجب از خاک ایران را از دست ندهند و نباید از این نکته غافل شد که تلاش دشمن تغییر ماهیت و هویت انقلاب نظام اسلامی ایران و بازگرداندن نظام سلطه به کشورمان است و باید تصریح کرد که دشمن در جنگ سخت ناتوان شده و به همین دلیل ابزار جنگ نرم را طراحی و به عرصه میدان آورده تا نظام را از مولفه‌های قدرت خالی کند. همچنین مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و برگزیدن افراد اصلح تجلی وحدت، همدلی و هم زبانی است به طوریکه تقوا، اخلاق و ادب انتخاباتی می بایست در این عرصه مورد توجه دست اندرکاران قرار بگیرد تا شاهد انتخاباتی سالم و قانون مند باشیم.

البته می بایست کسی را که به آرمان های انقلاب و ولایت نزدیک تر باشد، انتخاب کرد و باید اذعان کرد که مردم غیور و همیشه در صحنه کشورمان در انتخابات پیش‌رو وظیفه سنگینی بر دوش دارند و با توجه به اینکه این انتخابات، سرنوشت آینده آنها را تعیین می‌کند، رفاقت‌ها و باندبازی‌ها نباید بر مسیر کار تأثیر بگذارد و در این راستا هوشیاری بسیاری لازم است و در واقع این انتخابات، انتخاب بین اصلح و اصلح‌تر است و می بایست دقت لازم را در این زمینه داشته باشیم به طوریکه ‌که غفلت از این مهم باعث تهدید نظام و کشور خواهد بود و ناگفته نماند که حضور میلیونی در انتخابات، آبروی کشور را در عرصه‌های مختلف حفظ خواهد کرد زیرا که دشمنان به این دو انتخابات پیش‌رو چشم دوخته‌اند و امید و ناامیدی آنها به استقبال مردم از آن بستگی دارد. امروزه دشمنان داخلی و خارجی از جنگ تسلیحاتی با کشورمان نتیجه‌ای نگرفته اند و به همین دلیل به دنبال آن هستند که با جنگ فرهنگی به اهداف خود برسند و به همین خاطر است که مردم با انتخاب چهره‌های سرشناس و افرادی که تجربه‌شده در خط و رکاب امام راحل و ولایت‌فقیه حاضرشده‌اند دقت ویژه‌ای کنند و براساس بیانات گهربار رهبر معظم انقلاب که بارها تاکید کرده اند که «نماینده صالح آن است که مرز او با دشمن مرز مشخصی باشد . اگر این نشد آن نماینده، نماینده خوبی نخواهد بود . بعضی از دشمن رودربایستی دارند ، بعضی ملاحظه دشمن را می کنند ، ملاحظه ملت را باید کرد، ملاحظه خدا را باید کرد ، دشمن، دشمن است هر چـه ملاحظه کنید، هرچه عقب بنشینی کنید او جلو می آید. آن کسانی که مرزشان با دشمن و دست نشاندگان دشمن مرز کم رنگی است. این ها برای ورود به مجلس اصلح نیستند و مردم وظیفه دارند به ملاک های دینی و شرعی و انقلابی نگاه کنند، به روابط قوم و خویشی و ایل و طایفه ای و این طور چیزها نگاه نکنند، ببینند واقعاً چه کسی با معیارهای الهی و انقلابی مناسب تر و به آن نزدیک تر است او را برگزینند. همچنین اصلح یعنی کسی که برای ریشه کنی فقر و فساد عزم جدی داشته باشد، یعنی کسی که به حال قشرهای محروم و مستضعف دل بسوزاند . اصلح کسی است که هم به ترقی و پیشرفت کشور و توسعه اقتصادی و غیر اقتصادی بیندیشد، هم زیر توهمات مربوط به توسعه، آن چنان محو ومات نشود که از یاد قشرهای مظلوم وضعیف غافل بماند. اصلح کسی است که به فکر معیشت مردم، دین مردم، فرهنگ مردم و دنیا و آخرت مردم باشد. همچنین باید در مقابل توپ و تشر این و آن، خارجی، داخلی، زورگویان، قدرت مداران، شجاع باشد و دل خود را نبازد. کسی که دل خود را در مقابل توپ و تشر باخت، دستش هم برای امضاء می لغزد. پایش هم برای جلو رفتن می لرزد، نمی شود به او اعتماد کرد و در پایان امیدواریم در انتخابات 7 اسفندماه امسال با آرای ملت، افرادی از صندوق‌های اخذ رأی شمارش شود که باعث خوشحالی و خرسندی مقام معظم رهبری شود.

N228/1394/12/8                                      

 

۸ اسفند ۱۳۹۴ ۰۸:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495