شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

عملکرد مهندسان حوزه تجهیزات پزشکی دانشگاه بی نظیر است

عملکرد مهندسان حوزه تجهیزات پزشکی دانشگاه بی نظیر است
در مراسم روز مهندس، عملکرد موفق مهندسان مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه در اجرای طرح تحول نظام سلامت ، هتلینگ مراکز درمانی و پژوهش مورد توجه قرار گرفت.

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان، در مراسم بزرگداشت روزمهندس که برای نخستین بار با پیشنهاد حوزه تجهیزات پزشکی و با مشارکت دفتر فنی، فناوری اطلاعات و روابط عمومی دانشگاه بر گزارشد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه قدردانی و تشکر از هر حوزه باید در فرصت مناسب خود انجام گیرد گفت: حوزه مهندسی بخش بسیار مهمی از دانشگاه است که خدمات ارزنده انها برای دانشگاه نادیده گرفته شده است.

 دکتر موسوی بهار به جایگاه تاثیر گذار مهندسین در خدمت رسانی و ارتقا کیفیت دانشگاه اشاره کرد و افزود: مهندسان در اجرای طرح تحول نظام سلامت فشار زیادی را تحمل کردند  و توانستند دراجرای این طرح موفق عمل کنند به طوری که در حوزه تجهیزات پزشکی توانستیم بیمارستانها را به دستگاههای پیشرفته مجهز کنیم و هتلینگ مراکز درمانی را بهبود بخشیم.

 مهندسان حوزه تجهیزات پزشکی از تلاشگران موفق دانشگاه

 معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در این مراسم گفت: در حوزه مهندسی، مدیریت تجهیزات پزشکی توانست با پتانسیل داخلی این مجموعه در طرح تحول نظام سلامت بیش از 70 میلیارد تومان تجهیزات از وزارت متبوع دریافت و در اختیار مراکز درمانی قرار دهد. همچنین این حوزه توانست با مدیریت صحیح تجهیزات پزشکی رتبه برتر کشوری این حوزه در مدیریت نگهداشت تجهیزات پزشکی دانشگاه را به خود اختصاص دهد.

 دکتر حیدری مقدم افزود: مدیریت تجهیزات پزشکی توانسته است با راهبری و ارائه اطلاعات فنی  به مراکز تابعه، صرفه جویی منابع به میزان 3 میلیارد تومان در بخش هزینه‌ها را داشته باشد.

 وی اظهار کرد: با مدیریت به هنگام و صحیح تجهیزات پزشکی دانشگاه بیمارستان فوق تخصصی 217 تختخوابی در مدت 4 ماه با هزینه بیش از60 میلیارد تومان تجهیز شد که به جرات می توان گفت در کشور این عملکرد بی نظیر است.

 معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از دیگر تلاشهای مهم این حوزه را حضور فعال و موفق در بخش پژوهشهای بنیادی و تکنیکال عنوان کرد.

در پایان مراسم نیز اعلام شد دبیر خانه برگزار یمراسم روز مهندسی به زودی تشکیل و شاخص های ارزیابی و انتخاب مهندسین منتخب در ستاد و مراکز درمانی در هر سه حوزه برای سال های آینده به مراکز ابلاغ خواهد شد.

N226/1394/12/8

 

 

 

 

۸ اسفند ۱۳۹۴ ۰۸:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495