شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

پرتره ماهی‌های اعماق خلیج فارس در خانه هنرمندان

پرتره ماهی‌های اعماق خلیج فارس در خانه هنرمندان

فرهنگ > هنر

یکشنبه 5 خرداد 1392 - 09:45:05 | کد مطلب: 215878 چاپ

پرتره ماهی‌های اعماق خلیج فارس در خانه هنرمندان

 

از آنجایی که هر روز در کنار آب فعالیت می‌کنم، سعی کردم زیبایی خلیج فارس را به مردم کشورم نشان دهم و با برگزاری این نمایشگاه انگیزه‌ای برای جوانان علاقمند به این حرفه ایجاد کنم.

وی تصریح کرد: فعالیت فدراسیون نجات غریق و غواصی در این زمینه، نسبت به گذشته قوی‌تر شده و با تشکیل تیم عکاسی و شرکت در مسابقات جهانی عکس سعی کرد‌ه‌اند، بیشتر به این موضوع بپردازند.

این هنرمند ادامه داد: همه‌ی عکس‌های به نمایش گذاشته شده، از فضای باز خلیج فارس است و من به عنوان یک عکاس سعي کرده‌ام تا گوشه‌ کوچکی از بزرگی، زیبایی و عظمت آن را به تصویر بکشم.

اردستانی در خصوص مشکلات عکاسی در زیر آب گفت: هزینه‌های بسیار، ریسک بالای خرید تجهیزات و بیمه نکردن این ابزارها توسط بیمه‌گزاران، سختی کارغواصی، خطرات فیزیکی ایجاد شده توسط انسان‌ها و خطرات جانواری، عکاسی زیر آب را تهدید می‌کند.

سالیان بسیار هیچ‌گونه امکاناتی در این زمینه در ایران وجود نداشت اما در حال حاضر با گسترش صنعت و رسانه‌ها هر جوانی می‌تواند خط مشی برنامه‌ریزی شده‌ خودش را ادامه دهد.

وی با اشاره به هزینه‌های سنگین این حرفه افزود: هیچ کمک مالی از هیچ ارگانی یا پیشتیبان مالی خاصی در این زمینه شامل حال من نشده است و تنها عشق به این حرفه، موجب شده تا درکنار انجام پروژه‌های نفتی، تمام هزینه‌های مربوط به این کار را پرداخت کنم تا بتوانم دراین زمینه به فعالیت ادامه بدهم.

جدا ازهزینه‌های جانبی فقط مبلغ چهار میلیون تومان بابت چاپ عکس این نمایشگاه پرداخت کرده‌ام، به عنوان مثال برای تهیه یک اسلاید عکس باید یک میهمان‌دار یا مسافری که عازم کشور ژاپن است را شناسایی کنم تا اسلاید مورد نظر این کار را تهیه کند و بعد از اتمام عکاسی، این اسلایدها برای شستشو به ژاپن فرستاده شود و مجددا به ایران برگردانده شود که اگر بحث عشق در این زمینه مطرح نباشد قطعا بعد مادی را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد.

رامین اردستانی متولد سال 1350 است و از 16 سالگی علاقمند به پرواز، و غواصی در زیر آب بوده است و علی‌رغم نداشتن شناخت کافی در عکاسی زیر آب، در کنار غواصی صنعتی به صورت منسجم به عکاسی در این زمینه پرداخته است و مدت 25 سال است به عکاسی زیر آب روی آورده و مجموعه عکس‌های خلیج فارس را طی 24 سال عکاسی، هر بار به مدت 3 ساعت در اعماق آب جمع‌آوری کرده است.

 N208/1394/12/4

۴ اسفند ۱۳۹۴ ۱۷:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495