شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

چندین توافقنامه همکاری دارویی میان تهران - مسکو به امضا رسید

چندین توافقنامه همکاری دارویی میان تهران - مسکو به امضا رسید
چندین توافقنامه همکاری دارویی میان تهران - مسکو به امضا رسید تولید فراورده های دارای فن آوری پیشرفته در کشور در سفر دکتر رسول دیناروند معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو به روسیه، چندین توافق نامه همکاری مشترک امضا شد.

در سفر دکتررسول دیناروند معاون وزیر بهداشت به روسیه،

چندین توافقنامه همکاری دارویی میان تهران - مسکو به امضا رسید                                                                                 تولید فراورده های دارای فن آوری پیشرفته در کشور در سفر دکتر رسول دیناروند معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو به روسیه، چندین توافق نامه همکاری مشترک امضا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو  ایفدونا، در سفر دکتر رسول دیناروند معاون وزیر بهداشت و جمعی از  صاحبان صنایع دارویی ایران به روسیه علاوه بر دیدار از کارخانه واکسن سازی پتروواکس چندین توافق نامه همکاری مشترک برای تولید فراورده های دارای فن اوری پیشرفته میان دو طرف امضا شد.

این توافق نامه ها شامل تولید واکسن انفلوانزا در ایران و تولید واکسن هپاتیت ب در روسیه است.

بر اساس این توافق نامه همچنین مقرر شد داروهایی از خانواده منو کلونال إنتی بادی برای ثبت در روسیه معرفی و در مرحله بعد دانش فنی تولید ان به روسیه انتقال یابد.


صبح روز گذشته (جمعه) دکتر رسول دیناروند معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو و هیات همراه از مجموعه داروسازی پتروواکس روسیه بازدید کردند.

 این شرکت که عمده ترین فعالیت آن در زمینه واکسن سازی است توانسته است یکی از واکسن های تولیدی خود را در ایران به ثبت رسانده و وارد بازار دارویی کشور شود.

در این بازدید علاوه بر اینکه قسمت های مختلف مجموعه پتروواکس مود بازدید رییس سازمان غذا و دارو قرار گرفت سه تفاهم نامه جداگانه بین شرکت های ایرانی و شرکت پتروواکس در حضور رییس سازمان به امضا رسید.

 قرارداد انتقال تکنولوژی واکسن انفلوانزا به ایران بین شرکت اروین فارمد و شرکت روسی به امضا رسید.

 دومین قرارداد به منظور انتقال تکنولوژی واکسن هپاتیت از سوی شرکت دانش بنیان سبحان بیوتکنولوژی به شرکت پترواکس می باشد و قرار داد سوم به منظور تولید مرحله بندی شده مونوکلونال انتی بادی های تولیدی توسط شرکت سیناژن در شرکت پترواکس توسط مسیولین این شرکت ها منعقد گردید.

N163/1394/12/2

۲ اسفند ۱۳۹۴ ۰۹:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495