شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

طرح آماده باش تعطیلات نوروزی در معاونت غذا ودارو زابل

طرح آماده باش تعطیلات نوروزی در معاونت غذا ودارو زابل
تهیه و تنظیم کشیک پرسنل معاونت،کشیک داروخانه ها و شرکت های توزیع دارویی توسط معاونت غذا و داروی زابل انجام شد

معاونت غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی زابل اعلام کرد:

طرح آماده باش تعطیلات نوروزی در معاونت غذا ودارو زابل

تهیه و تنظیم کشیک پرسنل معاونت،کشیک داروخانه ها و شرکت های توزیع دارویی توسط معاونت غذا و داروی زابل انجام شد

به گزارش ایفدونا - Ifdona ،به نقل از روابط عمومی معاونت غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی زابل، مسئول اداره نظارت بر دارو و موادمخدر زابل از برگزاری جلسه طرح آماده باش برای ایام تعطیلات نوروزی در معاونت غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی زابل خبر داد.
مهندس شهرکی افزود: هر ساله معاونت غذا ودارو جهت ارائه  خدمات بهتر به عموم مردم  علی الخصوص مسافرین عزیز اقدام به برنامه کشیک نوروزی از 29 اسفند لغایت پایان تعطیلات نوروزی است.
وی گفت: به همین منظور امسال نیز پس از بحث و تبادل نظر در این زمینه کشیک پرسنل معاونت ، شیفت کشیک داروخانه ها و شیفت کشیک پرسنل شرکتهای توزیع دارویی برنامه ریزی شد. همچنین مقرر شد واحد آموزش و روابط عمومی معاونت نسبت به تهیه و تکثیر مطالب آموزشی با همین مضمون برای توزیع در سطح شهر و معابر ورودی شهر اقدام شد.
وی در پایان گفت: در تمام اوقات و ایام تعطیلات واحد نظارت اداره دارو جهت ارائه هرچه بهتر خدمات مراکز دارویی به شهروندان نسبت به بازرسی از داروخانه ها و بیمارستانها  اقدام خواهد نمود.

N158/1394/12/2

۲ اسفند ۱۳۹۴ ۰۸:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495