شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

مدیر آزمایشگاه کنترل غذا و داروی ارومیه وعده کرد:

مدیر آزمایشگاه کنترل غذا و داروی ارومیه وعده کرد:
شروع به کار آزمایشگاه کنترل دارو در معاونت غذا و داروی در آینده نزدیک
آزمایشگاه کنترل دارو در معاونت غذا و داروی استان آذربایجان غربی به زودی
شروع به کار می‌کند.

مدیر آزمایشگاه کنترل غذا و داروی ارومیه وعده کرد:

شروع به کار آزمایشگاه کنترل دارو در معاونت غذا و داروی در آینده نزدیک

 آزمایشگاه کنترل دارو در  معاونت  غذا و داروی  استان  آذربایجان  غربی  به  زودی
شروع به کار می‌کند.

به گزارش ایفدونا - Ifdona  از 

روابط عمومی معاونت غذا و داروی ارومیه، 

دکتر امیر رحیمی راد مدیر آزمایشگاه کنترل غذا و داروی ارومیه در حاشیه ممیزی آزمایشگاه کنترل دارو معاونت غذا و دارو استان آذربایجان غربی با بیان این مطلب گفت: تاکنون کلیه نمونه‌های دارویی و نمونه‌های طرح PMQC جهت انجام آزمایش‌های لازم به آزمایشگاه مرجع کنترل غذا و دارو در تهران ارسال می‌گردید که با راه اندازی این آزمایشگاه در استان، امکان انجام آزمایش بر روی نمونه‌های مذکور در داخل استان نیز مهیا شد و مشکلات موجود در این زمینه مرتفع می‌گردد.

دکتر رحیمی‌راد در ادامه گفت: اکیپ بازرسی و ممیزی از بخش داروی آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و دارو، خانم‌ دکتر ادیب مدیر محترم آزمایشگاه داروی آزمایشگاه مرجع و خانم دکتر پور فرزیب، 11 بهمن ماه سال جاری به منظور ارزیابی جهت تائید صلاحیت بخش کنترل دارو آزمایشگاه این معاونت، ازفضای فیزیکی، تجهیزات، دستورالعملها و شیوه‌های انجام آزمون و پرسنل مورد نیاز بازدید نمودند.

گفتنی است: آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و داروی سازمان غذا و دارو با توجه به تمایل، عملکرد و امکانات موجود آزمایشگاه‌های کنترل مواد غذایی و بهداشتی سراسر کشور، با راه اندازی آزمایشگاه کنترل دارو در 10 استان موافقت نموده که پس از تجهیز و ممیزی، اجازه شروع به کار از سوی آن مرکز صادر خواهد شد.

مدیر آزمایشگاه کنترل غذا و داروی ارومیه گفت: بخش داروی این آزمایشگاه با حمایت‌های معاون محترم غذا و دارو ارومیه و اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال جهت خریداری دستگاه‌های مورد نیاز، تجهیز و درصورت حمایت بیش از پیش مسئولین محترم مبنی بر امکان جذب نیروهای متعهد و متخصص حائز شرایط، در آینده نزدیک آماده ارائه خدمات مناسب به شهروندان گرامی خواهد گردید.

 N82/1394/11/24

۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495