شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو کرمانشاه

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو کرمانشاه
مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو کرمانشاه
در کنار نظارت بر مراکز تولید بر سطح عرضه نیز نظارت جدی داریم

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو کرمانشاه

در کنار نظارت بر مراکز تولید بر سطح عرضه نیز نظارت جدی داریم

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در طول 9 ماهه ابتدای سال 38 هزار و 993 کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی معدوم شده است.

 

به گزارش خبرنگار ایفدونا  به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو کرمانشاه، 

دکتر شهریار مستوفی در نشست خبری که امروز در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: در طول 9 ماهه ابتدای سال 38 هزار و 993 کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی معدوم شده که از این میزان هفت هزار کیلوگرم نیز توقیف شده است. 

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از نظارت جدی بر مراکز عرضه محصولات غذایی و بهداشتی خبر داد و افزود: در کنار نظارت بر مراکز تولید، نظارت بر مراکز عرضه نیز در دستور کار قرار دارد و در صورت تخلف در این مراکز، متخلفان به مراجع قضایی ارجاع داده می‌‌‌‌‌‌‌‌شود.

وی عنوان کرد: 113 واحد تولیدی صنعتی به طور مرتب در سطح استان مورد بازرسی و بازدید قرار می‌‌گیرد که در طول 9 ماهه ابتدای سال 790 مورد بازدید از این مراکز انجام شده است.

مستوفی عنوان کرد: در این مدت کود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های 12 محصول پر مصرف نیز مورد بررسی قرار گرفته و موارد عدم انطباق با سلامت غذایی محصولات به سازمان جهاد کشاورزی و سایر سازمان‌‌‌‌‌‌‌های مربوطه گزارش شده است.

وی با بیان اینکه نصب نشانگرهای غذایی از ابتدای سال 95 در تمامی کارخانه‌‌ها ضروری است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 65 درصد از کارخانه‌‌‌‌های استان اقدام به نصب نشانگرها بر روی محصولات غذایی خود کرده‌‌‌اند.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت مسئله آموزش و کنترل مصرف داروهای غیر مجاز از دوران دبستان، افزود: از ابتدای سال تاکنون به واحدهای مختلف از جمله صنوف آرایشی بهداشتی، مدارس تحت آموزش قرار گرفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.

N72/1394/11/20                                                                                                                          

۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ۱۴:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495