شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

معاون غذا و دارو کرمانشاه خبر داد:

معاون غذا و دارو کرمانشاه خبر داد:
طرح یکسان‌سازی پوشش در داروخانه‌ها اجرا می‌شود

معاون غذا و دارو کرمانشاه خبر داد:

طرح یکسان‌سازی پوشش در داروخانه‌ها اجرا می‌شود

اجرای طرح تمایز پوشش داروساز مسئول فنی از متصدیان داروخانه باعث می‌شود مردم بدانند باید اطلاعات دارویی را از چه کسی بگیرند و همین امر خطاهای دارویی که بعضا مشکلاتی را در پی داشته کم می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایفدونا به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو کرمانشاه، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در  نشست خبری که صبح امروز نوزدهم بهمن ماه در سالن جلسات این معاونت برگزار شد از اجرای طرح یکسان سازی پوشش پرسنل داروخانه‌های استان از سال 95 خبر داد و گفت: پیش از این هم یکسان‌سازی پوشش در برخی از داروخانه‌های استان اجرا شده است، اما از سال آینده اجرای آن اجباری خواهد شد.


دکتر امید عبدی ادامه داد: با اجرای این طرح  داروساز با لباس مشخص و جدایی نسبت به سایر پرسنل داروخانه فعالیت می‌کند تا مردم بتوانند در نگاه اول داروساز مسئول فنی داروخانه را تشخیص دهند.


به گفته این مسئول، اجرای این طرح باعث می‌شود مردم بدانند باید اطلاعات دارویی را از چه کسی بگیرند و همین امر خطاهای دارویی که بعضا مشکلاتی را در پی داشته کم می‌کند و باعث می‌شود افراد غیرمتخصص امکان مداخله نداشته باشند.


N69/1394/11/20

 

۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495