شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

مسابقات فوتبال دهه مبارک فجر

مسابقات فوتبال دهه مبارک فجر

در آستانه سالگرد دهه مبارک فجر، به همت مدیریت رفاه و پشتیبانی، امسال نیز سری مسابقات فوتبال گل کوچک با توپ پلاستیکی در مرکز شادآباد پخش رازی در مورخ 3/11/ 1394 شروع گردید.

در این سلسه مسابقات 10تیم  5 نفره به نام‏های 1- تیم عملیات شهید خدمتی 2- انبار شهید خدمتی3- واحد فروش شهید خدمتی از مرکز توزیع شهید خدمتی و دو تیم از دفتر مرکزی به نام 1- استقلال دفتر مرکزی 2- کوروش کبیر و همچنین تیم نگهبانی شاد آباد و 4 تیم از مرکز توزیع شهید ستوده به نامه‏های1- تیم ذوالفقار شهید ستوده2- تیم استقلال شهید ستوده3- تیم پرسپولیس شهید ستوده 4- تیم شاهین شهید ستوده در این مسابقات حضور داشتند که پس از چهار دوره مسابقات سه تیم از مرکز توزیع شهید خدمتی و یک تیم از مرکز توزیع شهید ستوده  به مرحله نیمه نهایی راه یافتند .

در بازی اول مسابقات نیمه نهایی، تیم عملیات شهید خدمتی به سرپرستی آقای معین الدین توانست با نتیجه 5 بر 3 بر تیم ذوالفقار شهید ستوده به سرپرستی آقای نیکچه فراهانی به برتری  برسد.

گلهای تیم شهید خدمتی را امیر نوری(2 گل)، محمد محبتی( 1گل) و محمد ممشی(2گل)  به ثمر رساندند.  و 2 گل کمالی و تک گل طیبی  از تیم ذوالفقار شهید ستوده هم نتوانست مانع شکست تیمشان شود .

داوری این بازی را آقای علی کوهی برعهده داشت  که در میانه بازی با یک کارت زرد، آقای طیبی را جریمه کرد.

اما بازی دیگر این مرحله بین دو تیم فروش شهید خدمتی به سرپرستی آقای حبیب‏زاده و انبار شهید خدمتی به سرپرستی سجاد کریمی برگزار شد که با نتیجه 4 بر 2 به سود تیم انبار شهید خدمتی به پایان رسید. در این بازی، جعفر سیفی با هتریکی که انجام داد به همراه تک گل سعید ترحمی جواز صعود به فینال را برای تیم‏شان به ارمغان آوردند. گل‏های تیم فروش شهید خدمتی را نیز بابک عزیزی و علی فقیه  به ثمر رساندند. 

آقای محسن اکبرپورکه داور این مسابقه بود, هادی شعبانی، علی فقیه و رضا مختاری را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین در این روز مسابقات رده بندی جهت انتخاب تیم‏های سوم و چهارم، بین تیم‏های ذوالفقار شهید ستوده و فروش شهید خدمتی انجام شد .

فینال این مسابقات در روز چهارشنبه 14/11/94 در محوطه انبار شادآباد برگزار شد. در این بازی که به عنوان آخرین بازی از این سلسله رقابت ها برگزار گردید تیم عملیات شهید خدمتی صدرنشین این  مسابقات گردید و توانست با شکست تیم عملیات شهید خدمتی به عنوان تیم برتر بر پلکان رقابت‏ها صعود نماید.

در پابان این مسابقات، با حضور معاونت منابع انسانی جناب آقای قنبری  به تیم‏های اول تا سوم و نیز بازیکن برتر به عنوان آقای گل جوایزی به همراه کاپ مسابقات اهداء شد. همچنین به پاس زحمات و تلاش‏های داوران حاضر در مسابقات، هدایای ارزشمندی به آنان تقدیم گردید.

جوایزو هدایای این مسابقات:

جایزه تیم اول: به هریک از بازیکنان یک دستگاه جارو برقی به همراه کاپ مسابقات

جایزه تیم دوم : به هریک از بازیکنان: یک دستگاه چای نوش به همراه کاپ مسابقات

جایزه تیم سوم : به هریک از بازیکنان: یک دستگاه مینی سرخ کن به همراه کاپ مسابقات

جایزه آقای گل : یک دستگاه دوربین فیلمبرداری به همراه کاپ مسابقات

جایزه تیم اخلاق : کاپ مسابقات

جایزه داوران : کفش ورزشی به هر یک از آنان

 

۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۶:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495