شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

توسعه صادرات و حمایت از سرمایه گذاری های جدید

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو شامگاه شنبه در گفتگوی تلویزیونی شبکه پنج سیما در برنامه " اینجا حوالی فردا " گفت: صنعت داروسازی کشورمان در جایگاه بسیار خوبی دارد و نیروی انسانی آموزش دیده، علمی و زیر ساختی خوبی داریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدونا "، دکتر سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همایش کشوری آزمایشگاه های برتر که 26 دی ماه سالجاری در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، پیامی را نیز به آزمایشگاه های برتر حوزه غذا و دارو داشتند که به شرح ذیل است:

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو  ایفدونا، دکتر رسول دیناروند، معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو شامگاه شنبه در گفتگوی تلویزیونی شبکه پنج سیما در برنامه " اینجا حوالی فردا " گفت:  صنعت داروسازی کشورمان در جایگاه بسیار خوبی دارد و نیروی انسانی آموزش دیده، علمی و زیر ساختی خوبی داریم.

 

وی افزود: باید با زبان تجارت بین الملل آشنا شویم و به بیرون مرزها نگاه کنیم و صادرات دارویی خود را به کشورهای همسایه داشته باشیم تا به تراز مثبت دارویی برسیم.

 

دکتر دیناروند گفت: اولویت برنامه های وزارت بهداشت و دولت توسعه صادرات است و وزیر بهداشت در مذاکرات خود توسعه صادرات را اولویت قرار داده است.

 

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: تحریم ها اثرات منفی را بر صنعت داروسازی داشت ولی خوشبختانه در دولت یازدهم مسیر مستقیمی بازد شد و در این دو سال اخیر بحران دارویی نداشته ایم.

 

دکتر دیناروند خاطر نشان کرد: توسعه صادرات و حمایت از سرمایه گذاری های جدید برای تولید داروهای با کیفیت در اولویت سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت است.

 

وی گفت: ما توان سرمایه گذاری هایی را داریم و باید سرمایه گذاری های کلانی را در داروسازی داشته باشیم.

 

دکتر دیناروند اظهار داشت: مصوبه ای را در جلسه با وزیر بهداشت داشته ایم که اگر در صورت ابلاغ این مصوبه شرکت های که صادر کننده دارو هستند اگر داروهایشان در فهرست دارویی کشور نباشد تمامی گواهی‏های مربوطه را برای فعالیت دریافت نمایند.

وی گفت: داروهایی که در کشور تولید می شود بر اساس نیاز های بیماران و توسعه صادرات در جهت پیشبرد اقتصاد کشور است.

 

N22/94/11/11

 

بسمه تعالی

ضمن تشکر از شرکت کنندگان و برگزار کنندگان همایش و تبریک به برگزیدگان، از همکاران عزیز انتظار دارم با ایمان و اطمینان، راه خود را باعلاقمندی ادامه دهید و همیشه به یاد داشته باشید که همه ما مدیون و خادم ملت شریف ایران هستیم. مردمی که سلامت خود، خانواده و فرزندانشان را به دانش، تجربه و امانت داری شما سپرده اند و این مسئولیتی سنگین و البته ارزشمند است.

 

از خداوند سبحان و کریم، موفقیت روز افزون

سلامت، سعادت و بهروزی شما را  آرزومندم

 

سید حسن هاشمی

26/10/94

N21/94/11/11

۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ۱۷:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495