شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

رئیس اداره داروخانه ها و شرکت های توزیع سازمان غذا و دارو

جمع آوری نسخ داروخانه ها الکترونیکی می شود/مدیریت صدور پروانه و جابجایی پروانه از طریق سامانه

دکتر سعدالله پرویزی، رئیس اداره داروهای تحت کنترل، داروخانه ها و شرکت های توزیع سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو  " ایفدونا " گفت: موضوع مهمی که در این اداره در حال پیگیری و انجام است، راه اندازی سامانه HIX است که دو بخش است و در رابطه با داروخانه ها است.
 

وی گفت: در این سامانه تمامی مکاتبات داروخانه ها با دانشگاه ها از جمله صدور پروانه، جابجایی داروخانه ها و صدور پروانه مسئولین فنی از طریق این سامانه مدیریت خواهد شد و از طریق این سیستم تمامی درخواست ها به سیستم معاونین غذا و داروی سراسر کشور مشاهده و مدیریت می شود.
 

دکتر پرویزی اظهار داشت: این سامانه فازهای دیگری نیز خواهد شد که در آینده اجرایی خواهد شد.
 

رئیس اداره داروهای تحت کنترل، داروخانه ها و شرکت های توزیع سازمان غذا و دارو در ادامه گفت: در این سامانه جمع آوری نسخ از داروخانه ها نیز به صورت الکترونیکی انجام می شود و مدیریت این سامانه به صورت متمرکز و توسط سازمان غذا و دارو خواهد بود.
 

دکتر پرویزی گفت: مکاتباتی که داروخانه با دانشگاه انجام می شود توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تایید اطلاعات مراحل بعدی انجام می شود و در صورت عدم تایید به موسس داروخانه عودت داده و بعد از اصلاح دوباره ارسال می شود.
 

وی اظهار داشت: یکی از مزیت های این سامانه و مهم ترین بخش این سامانه جمع اوری نسخ داروخانه ها به صورت الکترونیکی می باشد که قرار است پرداخت بیمه ها به داروخانه بعد از تایید نسخ در این سامانه صورت گیرد.
 

دکتر پرویزی در پایان گفت: این طرح به شکل پایلوت در سمنان اجرا شده و مشکلات سامانه برسی و رفع شده که بعد از رفع کامل این مشکل به صورت کشوری اجرایی خواهد شد.

N11/1394/11/10

۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ۱۷:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495