شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

تشریح روشها و فرمولهای سرمایه گذاری در حوزه سلامت در ایران

دکتر دانش جعفری در دیدار با رییس و اعضای اتحادیه بیمارستان سازان در ایتالیا روشها و فرمولهای سرمایه گذاری در حوزه سلامت ایران را تشریح کرد.

به گزارش وبدا، دکتر داوود دانش جعفری که شب گذشته به همراه وزیر بهداشت با رییس اتحادیه بیمارستان سازان ایتالیا دیدار کرد، با بیان اینکه برای سرمایه گذاری در ایران، طبق روش های مرسوم در دنیا، کار می کنیم، افزود: در یکی از این روشها، سرمایه گذار خود مبادرت به خرید زمین، ساخت بیمارستان و بهره برداری از آن می کند و تعرفه آن نیز توسط وزارت بهداشت و همانند بیمارستان های خصوصی، مشخص می شود.

وی افزود: همچنین سرمایه گذاران می توانند پس از بهره برداری از بیمارستان، با توجه به نیاز کشور ما به توریسم سلامت، آن را در این حوزه قرار دهند.

دکتر دانش جعفری با بیان اینکه 25 درصد از بیمارستان های ایران متعلق به بخش خصوصی است گفت: در برخی موارد ممکن است تعرفه بیمارستان های خصوصی مانند خیریه ها و یا غیر انتفاعی ها معادل تعرفه دولتی محاسبه شود که در این شرایط ما امتیازاتی را به منظور سودآور بودن بیمارستان ها می دهیم.

دکتر دانش جعفری با اشاره به وجود مدل های سرمایه گذاری مشترک بخش دولتی و خصوصی(PPP) در ایران، خاطر نشان کرد: به عنوان نمونه بخش خصوصی در زمینی که متعلق به دولت است اقدام به ساخت مرکز درمانی می کند و پس از ساخت، آن را لیزینگ و به بخش دولتی منتقل می کند(فرمول BLT)

مشاور عالی وزیر بهداشت در امور اقتصادی افزود: در یکی از فرمول های سرمایه گذاری(BOO)، دولت از بخش خصوصی، خرید خدمت می کند که می تواند شامل مواردی مانند دستگاه های سی تی اسکن، ام آر آی، دیالیز، آنژیوگرافی و مراکز جامع خدمات سلامت باشد./206

 

N8/1394/11/10

۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ۰۹:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

در شانزدهم تیرماه 1363 تاسیس و در تاریخ سی ام مرداد ماه همان سال تحت شماره 53284 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و رتبه 53 را از منظر فروش در بین کل شرکت های ایرانی کسب نموده است این شرکت با استعانت از حضرت باری تعالی و با برخورداری از سرمایه انسانی مجرب و متخصص صنعت توزیع، در سراسر کشور به عنوان طلایه دار پخش دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با رعایت بالاترین استانداردهای صنعت پخش، فعالیت می نماید. شرکت پخش رازی با در اختیار داشتن حدود 1000 نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، 20 مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و 

تماس با ما

  • تلفن : 66706812
  • نمابر : 66746309
  • info@razico.ir
  • تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان مسعود سعد ، پلاک 29 کد پستی: 1131685811 صندوق پستی: 363-11495